ساخت میز رزین

ساخت میز رزین

ساخت میز رزین

ساخت میز رزین طرح ساحل اقیانوس : حتما تا به امروز با گشت و گذاری در بازار و یا حتی صفحات مجازی با محصولاتی که تولید شده از رزین باشند ، روبه‌رو شده‌اید . این هنر که امروزه خواهان بسیار زیادی نیز دارد به سرعت در بازار سراسر ایران وارد شد و حتی امروزه کارگاه‌های متنوعی جهت آموزش رزین نیز برقرار شده است به گونه‌ای که تقریبا در هر شهر آموزشگاه‌های آن برقرار است و حتی آموزش‌های مجازی آن نیز در دسترس می‌باشد.

بطور کلی در تعریف رزین می‌توان اینطور عنوان نمود که رزین ترکیبی است طبیعی و یا مصنوعی که در صنعت، معماری داخلی و هنرهای تجمسی و … کاربرد فراوانی دارد. رزین به واسطه ماده هاردنر (سفت کننده) خودش را گرفته و سخت می شود و از آنجا که رزین در آب حل نمی‌شود به عنوان یک ماده ضد آب کننده در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد. توجه داشته باشید که حلال رزین الکل و استون می‌باشد .

ساخت میز رزین

رزین‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که مهمترین آنها عبارتند از : اپوکسی ، پلی استر ، اکریلیک ، وینیل استر و پلی اورتان می‌باشد . که پرکاربردترین انواع آن را می‌توان اپوکسی نام برد .
در واقع اصطلاح اپوکسی به مواد شیمایی اطلاق می‌شود ، که در ساختار ملکولی آنها یک اتم اکسیژن با دو اتم کربن دیگر که به نوعی به هم پیوند خورده‌اند وجود داشته باشد .
از واکنش بین اپی کلروهیدرین (epichlorohydrin) با بیسفنول ای (bisphenol A) رزین اپوکسی تولید می‌گردد.

همچنین شما می‌توانید با مشاهده این دست آموزش‌ها و فراهم کردن لوازم مورد نیاز شروع به ساخت یکی از زیباترین هنرهای دستی بزنید و از لذت ساخت هنرهای دستی بهره‌مند گردید .

موارد مورد نیاز برای ساخت میز رزین

چسب اپوکسی ، چوب ، پودر پلاستر و یا سیمان سفید ( در صورت پیدا نکردن پلاستر می‌توانید از سیمان سفید استفاده کنید ) ، رنگ ، کوارتز یا پودر سنگ یا شن ، فیگور انسان و درخت

آموزش پیشنهادی : ساخت زیورآلات با چسب رزین

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.