ساخت پاور بانک

ساخت پاور بانک با ساده‌ترین متریال ممکن

ساخت پاور بانک

ساخت پاور بانک با ساده‌ترین متریال ممکن

ساخت پاور بانک : با رشد تکنولوژی روز به روز بر تعداد افرادی که با تکنولوژی‌ها سرکار دارند و آنها را در امر روزمره خود به کار می گیرند، افزوده می شود . این امر در ورودی‌های خود تفاوتی ندارد چه افرادی که ناخواسته با ورود تکنولوژی و مدرنیزه شدن امور دولت‌ها درگیر آن شده اند و چه افرادی که استفاده از تکنولوژی بخشی از لذت زندگی آن ها شده است ( نظیر گوشی‌ها ، تبلت‌ها ، گجت‌های به روز و … ) که با کمک آنها می‌توان هر کاری را در هر حال ( حرکت ,مسافرت, بیرون از خانه و محل کار و …) انجام داد .

اما همواره همه این گجت‌ها تا این حد ایده‌آل نخواهد بود، به معضلی به نام نبود شارژ فکر می کنید ؟

یک امر لازم در این بین مطرح است و آن این است که همه این وسایل عنوان شده توسط تکنولوژی بدون شارژ باتری به کار ما نخواهند آمد و بلااستفاده هستند . با اینکه پیشرفت‌های چشم‌نوازی در امر تکنولوژی طی سال‌های اخیر را شاهد بودیم ، اما صنعت باتری و ذخیره سازهای انرژی پیشرفت قابل توجهی نداشته‌اند .
تا این که با ورود پاور بانک‌ها به عرصه بازار لوازم جانبی انقلاب جدیدی در امر ذخیره‌سازی انرژی مشاهده کردیم که رفته رفته تبدیل به گجت‌هایی شده‌اند که ما به راحتی بین وسیله‌های همراه در کیف و یا کوله پشتی می‌توانیم آنرا جابه‌جا کنیم و با خیال آسوده‌تری مسافرت کنیم .

این آموزش جذاب را از دست ندهید : مشاهده آموزش ساخت دستگاه تخمه پوست کن 2 کلیک کنید

خودمان پاور بانک بسازیم

جای اینکه کلی هزینه برای خرید یک پاور بانک کنیم با صرف خلاقیت و با کمترین هزینه ممکن می‌توانیم به راحتی در منزل برای خود پاور بانک های جذابی بسازیم .
با این روش نه تنها صرفه جویی در منابع مالی خود انجام داده‌ایم بلکه لذت ساخت وسیله‌ای کاربردی را برای خودمان ایجاد کرده‌ایم .

این آموزش جذاب را از دست ندهید : آموزش ساخت آسیاب قهوه کلیک کنید

لوازم مورد نیاز :

کارتُن ، کیت USB ، کیت شارژ باطری ، جای باطری پلاستیکی ، باطری شارژی قلمی ، سیم و چسب

امروز در تارنمای خلاقیت در ساخت کاردستی آکرومارکت سعی بر این داریم تا نحوه ساخت پاور بانک با قابلیت شارژ مجدد را با دم دستی‌ترین متریال ممکن برای شما عزیزان در قالب یک ویدئوی آموزشی جذاب ارائه دهیم . با ما در این ویدئوی آموزشی جذاب همراه باشید

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.