ساخت فیجت اسپینر

ساخت فیجت اسپینر

این روزها گهگاه وسایلی و دست‌افزارهایی به بازار می‌آیند که صرفا کاربرد سرگرمی دارند. این دست از ابزار که علاقمندان خاص خود را نیز دارند، تنها می‌شود از آنها بعنوان بازیچه نام برد. این بازیچه‌ها را فیجت نامیده‌اند.  

فیجت‌ها ابزاری هستند که درواقع کاربرد فیزیکی خاصی ندارند اما کار با آنها لذت بخش و مایه آرامش است . فیجت در هر خانه‌ای پیدا می‌شود و ساده‌ترین اشیاء را می‌توان به عنوان فیجت استفاده کرد. دکمه خودکار، جوی استیک یا حتی سبیل جزو چیزهایی هستند که به طور روزمره سوژه فیجت قرار می‌گیرند.

فیجت‌ها همیشه به عنوان کاربری جانبی و یا حتی ضمیمه برخی اشیا حضور داشته‌اند اما اینکه یک جسم صرفا به منظور این کار طراحی شده باشد، یک پدیده نسبتا نو است. فیجت ها اشیایی هستند که به صورت تخصصی برای تخلیه عصبی طراحی شده‌اند و هدفی جز این کار ندارند، همین باعث می‌شود که در ایجاد آرامش روانی بسیار موثر باشند.

از آنجا که تارنمای “آکرومارکت” از ابتدای فعالیت‌های خود بخشی از حیطه کاری خود را بر روی تولید و همچنین آموزش ساخت برخی از ابزار و وسایل موجود در بازار متمرکز کرده است، برای پست آموزشی امروز خود ویدیوی روش ساخت فیجت اسپینر را قرار داده است. شما با تهیه ابزار لازم  (لوله مسی با قطر مناسب) و مشاهده ویدیو قادر خواهید بود که این فیجت زیبا را با دستان خود تولید کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم