ساخت دستگاه سنباده زن نواری

ساخت دستگاه سنباده زن نواری

ساخت دستگاه سنباده زن نواری

آموزش ساخت دستگاه سنباده زن نواری بهمراه ویدیوی آموزشی : لزوم استفاده از سنباده‌ها در کار با چوب عموما به منظور تمیز کاری و براده برداری از سطوح می‌باشد . باید توجه داشت که عموما این ابزار کاربردی در پایان کار مورد استفاده قرار می‌گیرند . کاربرانی که در امور کار با چوب که از سنباده‌های برقی استفاده می‌کنند کاغذهای سنباده را به دستگاه متصل می‌نمایند و به کمک دستگاه تعبیه شده بر روی دستگاه آن را به سرعت روی مورد کار خود به حرکت در می‌آورند .

باید توجه داشت که نوع عملکرد دستگاه‌های سنباده زنی بر اساس مدل‌های آن با یکدیگر متفاوت است. در بعضی موارد قطعه کار ثابت می‌باشد و دستگاه سنباده زنی محرک می‌باشد و عملیات سنباده زنی را اجرا می‌کند ولی ماشین آلات موجود در این صنایع به صورت ثابت هستند به گونه‌ای که قطعه کار روی دستگاه به حرکت در می‌آید.

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک سنباده زن نواری جذاب را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است نسبت به ساخت این کاردستی جذاب اقدام نمایید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه سنباده زن نواری

بلبرینگ خطی ، ساپورت شفت ، میله راهنما ، گیره کاغذ ، موتور گیربوکس دار 24ولت 200 دور در دقیقه ، کنترلر دور موتور ، فلنج کوپلینگ ، براکت موتور ، تخته چوبی

ویدیوی آموزش پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت دستگاه سمباده زن با آرمیچر کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • رضا پاسخ

    عالی خیلی کاربردی بود

    شهریور 4, 1400 در 1:13 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.