آموزش بریدن بطری شیشه‌ای

ابزار-صنعتی-بطری شیشه‌ای-اره-برش‌دهنده

آموزش بریدن بطری شیشه‌ای

در میان ابزار و آلاتی که در فعالیت‌های روزمره به‌ کارمان می‌آیند، ابزار و وسایلی هم وجود دارند که وجودشان در نگاه اول آنچنان ضرورتی برای قرار گرفتن در کنار سایر وسایل ندارند. اما لزوم داشتن این دست از ابزار و آلات وقتی نمایان می‌شوند که به آنها نیاز پیدا می‌کنیم. جالب اینجاست که جای خالی این وسایل را هیچ وسیله دیگری پر نخواهد کرد. چرا که برای انجام کار بصورت دقیق و درست وجود آنها ضروری و لازم است.

آیا تابحال در مسیر ساخت یک وسیله و انجام یک فعالیت فنی، به کمبود وسیله‌ای مواجه شده‌اید؟ آن هم وسیله‌ای که وجودش آنقدر ضروری است که انجام کار و پیش بردن پروژه بدون وجود آن امکان‌پذیر نباشد. بی‌تردید چنین اتفاقی پیش می‌آید.

بریدن بطری شیشه‌ای کار نسبتا سختی محسوب می‌شود. چرا که به وسیله‌ای نیاز است که بدون شکستن بطری و بصورت دقیق این کار را انجام دهد. در ادامه سری آموزش‌های تارنمای “آکرومارکت” در نظر داریم روش ساخت وسیله‌ای را به شما آموزش دهیم که می‌توان به راحتی و دقت تمام و در ایمن‌ترین حالت ممکن بطری‌های شیشه‌ای را برش داد و از آنها در کاربردی‌ترین موارد ممکن استفاده کرد.

ابزار-صنعتی-بطری شیشه‌ای-اره-برش‌دهنده

نکته: وسیله‌ای که در تصویر مشاهده خواهید کرد و از آن به عنوان محوری‌ترین وسیله برای برش استفاده می‌شود، شمع گرم‌کن موتورهای دیزلی است که براحتی می‌توانید نمونه‌هایی از آن را در بازار پیدا کنید.    

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم