دوخت کوله مدرسه

مهرماه-سال تحصیلی-مدرسه-نوشت‌افزار-لوازم‌التحریر-کیف مدرسه-کلوه پشتی

دوخت کوله مدرسه

حالا که به روزهای پایانی تابستان و تعطیلات تابستانی نزدیک می‌شویم، دانش‌آموزان همگی در تب و تاب مهیا کردن وسایل مورد نیازشان برای آغاز سال تحصیلی قرار می‌گیرند. وسایلی که متاسفانه اگر شما هم فرزند دانش‌آموز داشته باشید، از قیمت‌های گهگاه سرسام‌آور آنها آگاه هستید. به همین دلیل یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های خانواده‌ها در روزهای پایانی تابستان، فراهم کردن نوشت‌افزار و کیف و کتاب مدرسه است.

اما در این میان راه‌حلی وجود دارد که به واسطه آن می‌شود تا حد امکان هزینه‌های مربوط به تحصیل بچه‌ها را تقلیل داد و آن هم چیزی نیست جز دست به کار شدن و طراحی و ساخت برخی وسایل. تنها کافی است به قدر ذره‌ای از قدرت و توان تخیل‌مان بهره بگیریم. چه بسا وسایلی که از این طریق و با تمسک به سلیقه شخصی خودمان ساخته و تهیه شوند، از زیبایی بیشتری نسب به وسایل بازاری برخوردار باشند.

یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین ابزار و ادوات مورد نیاز دانش‌آموزان، کیف مدرسه است. وسیله‌ای که به‌هیچ‌وجه نمی‌توان آن را نادیده گرفت. از اینرو می‌بایست جزو اولویت‌های ما در راستای فراهم کردن وسایل مدرسه بچه‌ها باشد.

به دلیل همین ضرورت و اهمیت کیف مدرسه است که تارنمای “آکرومارکت” پست آموزشی امروز خود را به طراحی و ساخت یک کوله زیبای مدرسه اختصاص داده است. تنها کافی است پارچه‌های رنگارنگی را که برای این کار نیاز است، فراهم کنید. (در ویدیو به شکلی طنزآمیز و البته عجیب، برای تامین پارچه مورد نیاز از یک پیراهن استفاده می‌شود، اما شما می‌توانید برای این کار پارچه مورد پسند خود را به هر طریقی که می‌خواهید، تهیه کنید.)

مهرماه-سال تحصیلی-مدرسه-نوشت‌افزار-لوازم‌التحریر-کیف مدرسه-کلوه پشتی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم