ساخت جامدادی با پارچه شلوار جین کهنه

ساخت جامدادی با پارچه جین کهنه-لوازم‌التحریر-نوشت‌افزار-وسایل مدرسه-مدرسه-آغاز سال تحصیلی-شلوار جین

ساخت جامدادی با پارچه شلوار جین کهنه

حالا دیگر روزهای کمی به باز شدن مدرسه‌ها باقی مانده است. در این روزهای منتهی به پاییز و نزدیک شدن به آغاز سال نو تحصیلی، خانواده‌ها در تب و تاب مهیا ساختن ابزار و ادوات لازم برای فرزندان‌شان به سر می‌برند. این روزها اگر سری به مغازه‌های فروش لوازم‌التحریر بزنید، با جمعیتی مواجه می‌شوید که وسایلی را که برای درس خواندن فرزندان‌شان نیاز هست را تهیه می‌کنند. اما در این میان و در مقابل گزینه خرید لوازم‌التحریر مورد نیاز، گزینه دیگری نیز وجود دارد. ساختن این وسایل با امکاناتی که در اختیار داریم. مثل ساخت جامدادی با پارچه شلوار جین کهنه. 

با نزدیک‌شدن به سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌هایی که در آنها دانش‌آموزی وجود دارد، قیمت نسبتا زیاد نوشت‌افزار و وسایل مورد نیاز فرزندان‌شان برای تحصیل است. تنها کافی است سری به فروشگاه‌های لوازم‌التحریر زده باشید تا از قیمت‌های بالا و سرسام‌آور ابزار و ادوات تحصیل و درس‌خواندن آگاه شوید. در این میان بسیاری از خانواده‌ها هستند که خرید این دست از وسایل برای آنها مشکلی محسوب می‌شود که شیرینی ساختن چنین خاطره‌ای برای فرزندان‌شان را به تلخی می‌کشاند. از اینرو با خود می‌اندیشند که ای کاش راهی برای کاستن از هزینه‌های مربوط به تحصیل بچه‌های‌شان وجود داشت. بهترین راهی که برای کاهش دادن این هزینه‌ها وجود دارد، ساختن و تهیه این دست از وسایل به دست خود می‌باشد. به عنوان مثال بجای رجوع به فروشگاه و خرید یک جامدادی با قیمت بالا، به ساخت جامدادی با پارچه شلوار جین کهنه بیاندیشیم.

حالا که تنها سه روز تا بازگشایی مدارس فرصت داریم، تارنمای “اکرومارکت” تصمیم گرفته است در راستای کمک به خانواده‌ها و کاستن از هزینه‌های مربوط به تحصیل فرزندان‌شان، روش ساخت جامدادی با پارچه شلوار جین کهنه را در قالب ویدیویی کامل آموزش می‌دهد. اگر ویدیوی بارگذاری شده را تماشا کنید، علاوه بر لذت بردن از خلاقیت بکار رفته شده در ساخت این وسیله کاربردی، روش ساخت ساده این جامدادی زیبا را نیز فراخواهید گرفت. 

ساخت جامدادی با پارچه شلوار جین کهنه-لوازم‌التحریر-نوشت‌افزار-وسایل مدرسه-مدرسه-آغاز سال تحصیلی-شلوار جین

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • ارزو پاسخ

    سلام ممنون از اموزشتون کاش لینک دانلود فیلمش رو هم میزاشتید

    شهریور 23, 1397 در 3:49 ب.ظ
    • Mojtaba Tohidi پاسخ

      ممنون نظرلطفتونه متاسفانه فعلا امکانش نیست در آینده حتما اینکارو انجام میدیم

      شهریور 24, 1397 در 5:47 ب.ظ
  • Zahra پاسخ

    سلام ممنون از فیلم آموزشیتون
    از چه نخ و سوزنی استفاده کرده؟

    تیر 19, 1398 در 3:04 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم