ساخت توربین بادی با پرینتر سه بعدی

توربین - بادی - آموزش پرینتر سه بعدی -فرز انگشتی

ساخت توربین بادی با پرینتر سه بعدی

این روزها،با پیشرفت دانش و تکنولوژی شما با چیزهایی آشنا می‌شوید که شاید پیش از این درک درستی از آن نداشته‌اید. تنها دلیل چنین مسئله‌ای هم این است که تا پیش از این شما حتی در مخیله خویش هم تصور نمی‌کردید که روزی چنین ابزار و وسیله‌هایی صورت عینی و کاربردی به خود بگیرند. اما امروزه دیگر از هیچ چیز نمی‌شود دچار شگفتی و تعجب شد. بگونه‌ای که اگر تا دیروز برای ساخت یک وسیله و یا یک شئی کاربردی شما می‌بایست خود دست بکار برده و با ابزار موردنیازتان، آن وسیله را می‌پرداختید و می‌ساختید، اما حالا تنها کافی است طرح و نقشه آن را به سامانه بسپارید. در کمترین زمان ممکن، وسیله مورد نیازتان را دریافت خواهید نمود.
پرینرهای سه بعدی حالا دیگر به وسیله‌ای تبدیل شده اند که بسیاری از کارهای دقیق و پیچیده صنعتی را انجام داده و در چرخه تولید انبوه قرار می‌دهند. وسیله‌ای که تا دیروز در خیال‌های و جهان ایده‌ها باید سراغ و نشانی‌اش را گرفت، حالا حتی در کوچک‌ترین کارخانه‌ها و کارگاه‌ها هم، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توربین - بادی - آموزش پرینتر سه بعدی -فرز انگشتی

اگر شما که مخاطب مطالب آموزشی تارنمای “آکرومارکت” هستید، بی‌تردید در حلقه افرادی قرار می‌گیرید که یا به فعالیت‌های فنی علاقمندند یا اساسا جزو فن پیشگان محسوب می‌شوید. در هر دو صورت، برای تولید دقیق بعضی از ابزار و وسائل به یک چاپگر سه بعدی نیاز دارید. ار اینرو تارنمای “اکرومارکت” در ادامه آموزش‌های خود بویژه آموزش ابزار و وسائل صنعتی، برای پست آموزشی امروز خود، آموزش ساخت یک توربین بادی برای چرخاندن و استفاده از انواع فرز انگشتی بوسیله ی پرینتر سه بعدی را به شما همراهان همیشگی آموزش می‌دهد.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم