ساخت دستگاه رول فورمینگ

ساخت دستگاه رول فورمینگ

ساخت دستگاه رول فورمینگ

ساخت دستگاه رول فورمینگ

روش های بسیاری برای حالت دادن به فلزات وجود دارد از گذشته های دور تا به امروز بشر از روش های متفاوتی برای شکل دادن به فلزات استفاده کرده

استفاده از کوره هایی برای گرم کردن فلزات و ضربه زدن ، استفاده از کوره های ذوب فلزات ، پرس کردن فلز با استفاده از قالب و دستگاه پرس هیدرولیکی و رول فورمینگ از جمله روش هایی ست که برای شکل دادن به فلزات استفاده می گردد

گفتنیست هرکدام از روش های یاد شده کاربرد خاص خود را دارند به عنوان مثال نمیتوان برای ساختن یک چکش از روش رول فورمینگ استفاده کرد .

دستگاهی که در این آموزش به ساخت آن خواهیم پرداخت با استفاده از فشار و چرخش غلطک به ورق فلزی حالت دایره ای شکل می دهد . از این روش برای ساختن انواع تابلو های راهنمایی راه ها انواع گارد ریل برخی از ظروف آشپزخانه و… که حالت گرد و یا ریلی دارند استفاده می شود.

شرکت های بسیاری در زمینه ی ساخت دستگاه های فرم دهنده ی ورق در جهان و حتی کشورمان فعالیت میکنند نمونه ای که ما در این پست به ساخت آن خواهیم پرداخت نمونه ای بسیار ساده اما کارآمد از نمونه های صنعتی آن می باشد هدف از ساخت این دستگاه آشنایی علاقه مندان و دوستداران ساخت ماشین آلات صنعتی با سیستم رول فورمینگ می باشد .

ساخت دستگاه رول فورمینگ

در ادامه ویدئوی آموزشی ساخت این دستگاه را خواهید دید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم