آموزش ساخت یخچال

آموزش ساخت یخچال

آموزش ساخت یخچال

آموزش ساخت یخچال بهمراه ویدیوی آموزشی : بدون هیچ تردیدی وسیله‌ای پرکاربرد همانند یخچال را می‌توان یکی از موثر ترین اختراعات بشری در زندگی انسان‌های معاصر نامید . از دیرباز نگهداری طولانی مدت مواد غذایی آرزوی دیرین بشر بوده است و در این مسیر از روش های متعددی نظیر نمک سود کردن، خشک کردن، دفن کردن و … بهره برده تا اینکه دکتر جان کوری نخستین یخچال برقی جهان را اختراع کرد که تاکنون میلیون‌ها دستگاه از این محصول در جهان تولید و عرضه شده است .

بطور کلی در توضیح یخچال می‌توان اینطور عنوان نمود که ، دستگاهی است که از یک وسیله سرد کننده به همراه یک عایق حرارتی و مراحلی برای انتقال گرما از داخل دستگاه به بیرون تشکیل شده است . این وسیله‌ی کاربردی در سایزها و طرح‌های متنوع با در نظر گرفتن نیاز کاربر طراحی و تولید می‌شوند . موضوع آموزش امروز ما نیز ساخت یک باکس خنک کننده جهت خنک نگهداشتن انواع نوشیدنی جات و … می‌باشد . شما می‌توانید با مشاهده این ویدیوی آموزشی و ایده گرفتن از نحوه ساخت آن و همچنین بکارگیری ایده‌های ناب خود اقدام به ساخت این وسیله‌ی کاربدی نمایید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت یخچال

المان خنک کننده ، فن ، هیتسینک ، لوله پی وی سی ، کلید خاموش و روشن

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک یخچال کوچک را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی همراه باشید .

ویدیوی آموزشی پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت یخچال کوچک کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • هدایت پاسخ

    عالی بود.

    خرداد 25, 1401 در 3:42 ب.ظ
  • روح الله علوی مطلق پاسخ

    سلام من از این یخچال می‌خوام موجود دارید براین خرید یک عدد

    تیر 3, 1401 در 3:27 ب.ظ
  • احمد رضا ایروانی فرد پاسخ

    سلام الیکم در ساخت یخچال عایق بندی دقت شود و ابن کلمه یعنی عایق بندی تحلیل شود تا مشکلی .،ان شاعلاه نباشد ان شاعلاه همه با ساخت کالاهای داخل و خارج شاد باشید خدا پناهتان باشد

    اسفند 25, 1401 در 9:18 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.