آموزش ساخت پمپ آب قوی

آموزش ساخت پمپ آب قوی بهمراه ویدیوی آموزشی

آموزش ساخت پمپ آب قوی

آموزش ساخت پمپ آب قوی بهمراه ویدیوی آموزشی : در رابطه با تعریف پمپ آب و نحوه کارکرد آن می‌توان اینطور عنوان نمود که وسیله‌ای مکانیکی می‌باشد که از آن برای جابجایی و انتقال انواع مایعات از یک بستر به بستر دیگر استفاده می‌شود که این وسیله با افزایش فشار، باعث جابجایی مایعات به ارتفاع بالاتر یا حتی پایین تر و یا سطوح هم سطح می‌شود .

در رابطه با استفاده از پمپ ها می‌توان اینطور عنوان نمود که پمپ آب در صنایع مختلف کاربردهای مختلف ، متنوع و فراوانی دارند. در رابطه با تامین انرژی نیز پمپ‌ها از منابع انرژی مختلفی استفاده می‌کنند که شامل پمپ‌ها با کارکرد دستی، برقی، موتورهای درون سوز و نیروی باد می‌باشد پمپ‌ها دارای اندازه‌های مختلفی هستند که از سایز میکروسکوپی برای کارهای پزشکی تا پمپ های بزرگ صنعتی را شامل می‌شود .

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک پمپ آب قوی در قالب یک ویدیوی آموزشی به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با فراهم کردن وسایل مورد نیاز که در سطر پایین عنوان شده و با تماشای این ویدیوی آموزشی شروع به ساخت این پمپ آب کاربردی نمایید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت پمپ آب :

موتور 775 ، کوپلینگ ، لوله پلیکا ، پیچ و مهره ، بست پیچی ، شفت انعطاف پذیر مفتولی

ویدیوی آموزشی مشابه : برای مشاهده آموزش ساخت پمپ آب بسیار قوی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.