ساخت زیورآلات با چسب رزین

ساخت زیورآلات با رزین-چسب رزین-چسب اپوکسی-زیورآلات دست‌ساز-گردن‌بند

ساخت زیورآلات با چسب رزین

نگاهی به عناصر و اشیاء موجود در اطراف‌تان بیاندازید، نمونه‌های بسیاری را مشاهده خواهید نمود که تمامی محصول فکر و اندیشه امروزی محسوب می‌شوند. در اصل، ایده‌های امروزی مختص زمانه حاضر هستند و ریشه در حال دارند. که البته این روند و چنین اتفاقی تنها به دلیل اقتضائات زمانه و سلیقه عموم است. این روزها دیگر زیبایی و امر زیبا به طریقی دیگر تعریف می‌شوند. چنانچه اگر تاریخ هنر و مطالعات صورت گرفته در حوزه مردم‌شناسی را بررسی کنیم، به نمونه‌های فراوانی در باب این ادعا برخواهیم خورد. به عنوان مثال در پرتره‌هایی که نقاشان بزرگ و بنام در قرون و اعصار گذشته طراحی و نقش کرده‌اند، زنانی را مشاهده خواهیم نمود که نسبت به ایده‌آل‌های امروزی، چاق‌تر و فربه‌تر به نظر می‌آیند. چرا که در آن روزگار تناسب اندام و زیبایی اینگونه تعریف می‌شده است. در حالی که در زمان معاصر، این لاغری و کشیدگی اندام است که به عنوان زیبایی در دیدگاه عموم شناخته می‌شود. این تنها یک نمونه ار تغییر دیدگاه و سلیقه عمومی است که با گذر زمان دچار دگرگونی‌هایی شده است. در سایر حوزه‌ها هم شاهد این تغییرات هستیم. نمونه‌هایی همانند ساخت زیورآلات با چسب رزین.

زیورآلات یکی از مهم‌ترین عناصری است که در زندگی انسان‌ها از ابتدای تاریخ تا به امروز نقش داشته‌اند. کمتر فرهنگی را می‌توان یافت که در آن نمونه‌هایی از زیورآلات و ابزار و ادوات زینتی یافت نشود. وسایلی که نه تنها شکل و شمایل‌شان که حتی فلسفه وجودی نهفته در پس آنها نیز بر اساس عقاید و اندیشه‌های موجود در آن فرهنگ تعریف شده‌اند. به عنوان مثال در میان سرخ‌پوستان امریکای لاتین وسیله‌ای وجود دارد بنام کابوس‌گیر (DreamCatcher) که به عنوان وسیله‌ای کاربردی طراحی و ساخته شد اما امروزه در بسیاری از کشورها به عنوان یک وسیله زینتی و دکوری استفاده می‌شود. بی‌تردید یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب دگرگونی زیورآلات در امتداد تاریخ شده‌است، علاوه بر تغییر سلیقه عموم، در دسترس قرارگرفتن موادی است که محصول صنعت و فن‌آوری روز است. بگونه‌ای که گردنبند ساخته شده با طلا و نقره، امروزه با موادی نسبتا نامتعارف ساخته می‌شود. نمونه‌ای دیگر ساخت زیورآلات با چسب رزین می‌باشد.

چسب رزین یا به بیانی دیگر چسب اپوکسی، ماده‌ای شیمایی است که کاربردهای فراوانی دارد. از این ماده که حالت مایع را داراست، می‌توان اشکال مختلفی را ساخت. این ماده به دلیل شفاف بودن بعد از خشک شدن، از زیبایی خاص و ویژه‌ای برخوردار است. از اینرو بهترین ماده برای ساخت زیورآلات با چسب رزین محسوب می‌شود.

پی‌نوشت: از آنجا که چسب رزین ماده‌ای کاملا شیمیایی محسوب می‌شود، برای حفظ سلامتی خود، موارد ایمنی را رعایت کرده . تنها در صورت مجهز بودن به وسایل ایمنی کار را شروع نمایید.

ساخت زیورآلات با رزین-چسب رزین-چسب اپوکسی-زیورآلات دست‌ساز-گردن‌بند

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم