خانه کوچک رویایی

کاردستی - دست سازه - آموزش - خانه - ماکت - خانه رویایی

خانه کوچک رویایی

آنچه که کودکی همه ما آدم‌ها را به هم متصل و مرتبط می‌کند، عناصری هستند که تحت عنوان خاطرات عمدتا مشترک در پستوی ذهنی‌مان نقش بسته‌اند. خاطراتی که هر چند در یاد و خاطرمان جاخوش کرده‌اند اما موجب نزدیکی دل‌هامان می‌شوند. چنین اتفاق خجسته‌ای در بسیاری از موارد به پدید آمدن زبانی مشترک میان همه انسان‌های یک نسل می‌شود. در این میان یکی از خاطره‌انگیزترین عناصری که برای همه ما که روزگار کودکی‌مان را در جهانی رویاگونه سپری کرده‌ایم، خانه‌هایی است که با ساده‌ترین ابزار و مصالح برای جمع کودکانه‌مان می‌ساختیم. خانه‌هایی که دیوارهایی از جنس بالشت و پشتی و سقفی از چادر گل‌دار مادرمان داشتند. اما همین سرپناه کودکانه با لغزنده‌ترین دیوار و سقف ما را به چنان رویایی فرو می‌برد که گویی قرار بود جایگاه ابدی ازلی ما باشند.
حال که سال‌های سال است از آن روزگاران و جهان سراسر دل‌انگیز کودکانه‌اش دور شده‌ایم، مرور تمامی آن خاطرات خوش بچگی برای ما تجربه‌ای شگفت‌انگیز محسوب می‌شود. البته که مرور این خاطرات تنها با ورق زدن آلبوم عکس‌های‌مان و یا صحبت کردن از آنها معنا نمی‌یابد، چرا که گاهی پیش می‌آید آن روزها و لحظه‌های بی‌بدیل‌اش را به گونه‌ای بازسازی کنیم. درست مثل موقعیتی که تلاش می‌کنیم برای فرزندان‌مان و یا بچه‌های دور و اطراف‌مان نمونه‌ای از این خانه‌ها به عنوان بازیچه فراهم آوریم. هیجان‌انگیزتر اینکه یکی از فانتزی‌ترین رویاهای کودکانه ما در اکثر کشورها و فرهنگ‌ها داشتن یک خانه درختی بوده و هست. رویایی که هر چند در مورد اکثریت ما رنگ تحقق به خود نگرفته اما همیشه و در همه حال در گوشه‌ای از تاریک‌خانه ذهن‌مان باقی مانده است. اما در این میان پیش می‌آید که سعی می‌کنیم برای یک بار هم که شده به این رویای دیرینه رنگ واقعیت ببخشیم. از این دست به کار شده و تلاش می‌کنیم یک خانه کوچک رویایی برای خودمان بسازیم.
در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت پیش از این بارها اتفاق افتاده است که سعی کرده‌ایم در راستای زنده‌کردن خاطرات خوش کودکی، شیوه ساخت یک اسباب‌بازی نوستالژیک را به شما آموزش دهیم.

 کاردستی - دست سازه - آموزش - خانه - ماکت - خانه رویایی

از اینرو در ادامه این پست‌های آموزشی برای امروز ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که در آن طریقه ساخت یک خانه کوچک رویایی دکوری را آموزش می‌دهد. خانه‌ای که با فراهم کردن مواد ابتدایی و ساده‌ای همچون چسب گرم، مقوا، چوب بستنی، پنبه و مواد و ابزاری دیگر ساخته و پرداخته می‌شود. حال اگر شما نیز در خاطرات خود نمونه‌ای از این خانه‌های نوستالژیک و خاطره‌انگیز را در نظر دارید، می‌توانید با مهیا کردن این وسایل و تماشای ویدیوی بارگذاری شذه، خانه کوچک رویایی خود را به قصد داشتن یک عنصر دکوری زیبا داشته باشید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم