ساخت خانه پریان با بطری پلاستیکی

ساخت خانه پریان با بطری پلاستیکی

اگر کمی در ذهن‌تان و در لابلای خاطرات تصویرهایی که از روزها کودکی‌تان دارید بگردید، کارتون‌های سال‌های کودکی را با وضوح کامل خواهید دید. کارتون‌ها و شخصیت‌های کارتونی که هر کدام‌شان دنیایی از خاطره‌ها و حس‌های خوب را برای شما زنده می‌کنند. دنیایی از رنگ‌ها و شادی‌ها، قهرمانان، پریان و آدم‌های خوب و دیوها و جادوگران بدکردار.

اما حالا که از جادوگران و پریان گفتیم، آیا به یاد می‌آورید که این پری‌ها و فرشته‌ها و شخصیت‌های کارتونی در کجا زندگی می‌کردند؟  آیا خانه و قصری این پریان و دیگر شخصیت‌های کارتونی را به یاد دارید؟ خانه‌های فنتزی و زیبایی که حتی ما را هم با تمام رویاهای کودکانه‌مان به خود علاقمند می‌کردند و بگونه‌ای دوست داشتیم که ما هم در آن خانه‌ها زندگی کنیم.

حالا بواسطه اینکه همه ما در رویاهای کودکی‌مان به طریقی بودن در یکی از این خانه‌ها و قصرها را آرزو می‌کردیم، در ادامه سری آموزش‌های تارنمای “آکرومارکت” طریقه ساخت و ساز یکی از این خانه‌ها را با استفاده از بطری‌های پلاستیکی به شما آموزش می‌دهیم. حالا دیگر همه شما می‌دانید که استفاده از بطری‌ها پلاستیکی تا چه حد به پاک بودن محیط زیست و همچنین بازیافت زباله‌هاکمک می‌کند.  امیدواریم که با تماشای ویدیوی بارگذاری شده، خاطرات شیرین کودکی‌تان دوباره جان گرفته و شما را به ساختن یکی از این خانه‌ها‌ی پریان تحریک کند.

کاردستی- خانه‌پریان-بطری پلاستیکی-بازیافت-محیط زیست

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (4)

  • مهناز پاسخ

    سلام ببخشید باچه خمیری استفاده میشه توضیح برای آموزش کامل نیس ممنون میشم بگید

    مرداد 14, 1398 در 7:10 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام خمیر مجسمه سازی مناسبه اگر خمیر گل سازی هم به کار بچسبه میتونید استفده کنید

      مرداد 15, 1398 در 1:31 ب.ظ
  • نادری ازبیرجند پاسخ

    سلام ظاهراً شما خودتون درست نکردین چون مطمئن نیستید جنس خمیرازچیه اما نظر من اینه که ازخمیربتونه استفاده کرده چون بتونه به همه چی میچسبه ترک برنمیداره به راحتی رنگ میشه اما اگر جنس واقعی خمیررافهمیدید لطفاً به ماهم بگید

    تیر 5, 1399 در 8:31 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام خیر ویدئو خارجی هست ما درست نکردیم
      ممنون که راهنمایی میکنید

      تیر 7, 1399 در 8:44 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم