ساخت ده نمونه نوشت‌افزار زیبا و فانتزی

ساخت ده نمونه نوشت‌افزار زیبا و فانتزی

مهرماه که از را می‌رسد، بازگشایی مدارس و رهسپار شدن دانش‌آموزان به کلاس درس، شور و شوق عجیبی را در شهرها ایجاد می‌کند. کوچه‌ها و خیابا‌ن‌ها همه سرشار از بچه‌هایی است که کیف به دوش و با شادی و نشاط، به سوی مدرسه روان هستند. اما در این میان، این روزها جاهایی دیگر را نیز می‌توان دید که از حضور دانش‌آموزان و فرزندان‌شان همهمه‌ای دل‌انگیز را به خود می‌بینند. مغازها و فروشگاه‌های لوازم‌التحریر و اسباب و آلات مورد نیاز دانش‌آموزان، حس و حالی دیگر دارند. بچه‌ها برای گذراندن یک سال تحصیلی موفق و سرشار از علم و دانش، به مجموعه‌ای از وسایل نیاز دارند که می‌بایست پیش از آغاز مدرسه‌ها تهیه کنند. از اینرو ایده ساخت ده نمونه نوشت‌افزار زیبا و فانتزی به ذهن متبادر می‌شود.

اما همین شور و شوقی که دانش‌آموزان برای تهیه نوشت‌افزار و رفتن به مدرسه دارند، تنها یک وجه ماجراست. چرا که روی دیگر سکه این ماجرا هزینه نسبتا گزافی است که خانواده‌ها برای تحصیل فرزندانشان در نظر می‌گیرند. اما در این میان میزان هزینه‌ای که صرف خرید اسباب و وسایل تحصیل می‌شود، شاید بیشتر از موارد دیگر به چشم بیاید. چرا که نوشت‌افزار جزو مواردی است که در طول سال می‌بایست برای چند مرتبه تهیه شود. از اینرو این هزینه بگونه‌ای است که گویی در طول سال استمرار پیدا کرده و بیش از سایر موارد توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. مورد دیگر که در مورد لوازم‌التحریر مورد نیاز بچه‌ها و دانش‌آموزان می‌توان گفت، طیف وسیع و متنوع این دست از ابزار و وسایل است. بگونه‌ای که حتی اگر شما اصلی‌ترین موارد موردنیاز فرزندتان برای تحصیل را همچون دفتر و مداد تهیه کنید، باز هم در فروشگاه‌ها وسایل فانتزی و خوش آب و رنگی را خواهند دید که بچه‌ها توان چشم‌پوشی از آنها را نخواهند داشت. که در اصل همین وسایل هستند که هزینه‌های مربوطه را افزایش می‌دهند. این در صورتی است که با ساخت بعضی از این وسایل بخش زیادی از هزینه‌ها را کاهش داد. بطور مثال ساخت ده نمونه نوشت‌افزار زیبا و فانتزی نمونه‌ای از این ایده‌هاست.

درست به دلیل همین هزینه‌های سرسام‌آور است که می‌بایست به دنبال راه‌هایی باشیم که تا حد امکان از میزان این هزینه‌ها کاست. از اینرو تنها راهی که برای راضی کردن دانش‌آموزان می‌توان پیشنهاد داد، طراحی و ساخت این دست از نوشت‌افزار به دست خود است. در اصل بجای خرید یک مدادپاک‌کن فانتزی و زیبا، با تهیه یک مداد‌پاک‌کن ساده و ارزان‌قیمت و رجوع به قوه خلاقه خود یک نمونه زیبا و فانتزی را که در بازار با قیمت هنگفت می‌توان یافت، با کمترین هزینه ممکن به دست پرتوان خود ساخت و در اختیار فرزندان‌مان قرار دهیم. به همین دلیل به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید، تارنمای “آکرومارکت” ویدیویی را در نظر گرفته است که در آن روش طراحی و ساخت ده نمونه زیبا و فانتزی از لوازم‌التحریر مورد نیاز دانش‌آموزان را آموزش می‌دهد. با تماشای این ویدیو و ساخت ده نمونه نوشت‌افزار زیبا و فانتزی می‌توانید به مقدار زیادی از هزینه‌های مربوط به تحصیل فرزندان‌تان را بکاهید.

نوشت‌فازار-لوازم‌التحریر-مهرماه-بازگشایی مدارس-سال تحصیلی جدید-ساخت لوازم‌التحریر-قیمت لوازم‌التحریر

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • نیکا پاسخ

    چه جالب من یک برنامه ی کاردستی داشتم برای مدرسه که بعضی از این ها را نشان می داد .

    شهریور 23, 1399 در 2:04 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم