ساخت پنجره برقی

ساخت پنجره برقی

ساخت پنجره برقی

ساخت پنجره برقی با دم دستی‌ترین وسایل

پنجره برقی : حالا دیگر بشر تلکیف‌اش را با خود دست‌کم در این حوزه مشخص کرده است. اینکه در مقابل رشد و توسعه تکنولوژی و ظهور مظاهر گوناگون و متفاوت آن ایستاد. چنین روندی به راستی اجتناب‌ناپذیر است.
طی سالیان اخیر کمتر روزی در زندگی روزمره‌مان یافت می‌شود که با یک تکنولوژی جدید و نوظهور مواجه نشویم. همگی با این ماجرا خو گرفته‌ایم که هر روز منتظر آشنا شدن با نوعی از فناوری کاملا جدید باشیم.
یکی از مهم‌ترین بسترهایی که از ابتدای تسلط تکنولوژی بر شئون زندگی ما، محمل بسیاری از تغییر و تحولات بوده است، خانه و محل ززندگی ماست. چرا که به هر گوشه نظر می‌کنیم، نوعی از این فناوری‌ها را می‌بینیم.
حالا دیگر به جرات می‌توان گفت نیمی از ابزار و ادوات موجود در خانه‌ها و منازل مسکونی، برقی . خودکار و نیمه خودکاراند. اما شاید کمتر کسی از ما تابحال پنجره برقی دیده و یا در منزل‌اش داشته باشد.

این آموزش را از دست ندهید : مشاهده آموزش ساخت تفنگ دو لول با کارتن مقوا کلیک کنید

بی‌تردید شما هم با شنیدن واژه پنجره برقی دچار تعجب و شگفتی می‌شوید. اما با کمی فکر کردن همه ما به این نتیجه می‌رسیم که وجود این وسیله هم ضروری است. طبعا آسایش خوبی را برای ما فرآهم می‌آورد.
کافی است شبی در خوابی عمیق و لذت‌بخش فرو رفته باشید. ناگهان گرمای اطاق به قدری بالا می‌رود که خواب بر شما حرام می‌شود. در این لحظه وجود یک پنجره برقی در اطاق‌تان ضرورت وجود خود را بر شما ثابت می‌کند.
با پست آموزشی که برای امروز شما در نظر گرفته‌ایم، شما می‌توانید اطاق‌تان را به یک پنجره برقی نیمه‌خودکار مجهز کنید. پنجره‌ای که ساخت آن زحمت و هزینه چندانی را به شما تحمیل نخواهد کرد.


تنها کافی است یک دستگاه ریموت کنترل ماشین کنترلی را تهیه کرده و ویدیوی بارگذاری شده در تارنمای آکرومارکت را تماشا کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر دیوار اطاق‌تان یک پنجره نیمه خودکار ظهور خواهد کرد.

این آموزش جذاب را از دست ندهید : مشاهده آموزش دستگاه روغن گیر بسازید کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.