ساخت گردنبند با ریسمان پاراکورد

ساخت گردنبند با ریسمان پاراکورد-زیورآلات-زینتی- ارزان‌قیمت-دست‌ساز

ساخت گردنبند با ریسمان پاراکورد

کافی است تنها نگاهی ساده و مختصر به روند تغییرات در زندگی بشر داشته باشیم. نگاهی به رشد و دگرگونی دستاوردها و ساخته‌های دست انسان‌ها در طول تاریخ. در این حالت است که با روندی کاملا روشن و مشخص مواجه خواهیم شد که تمامی جوامع از ابتدای تاریخ تا به امروز در پیش گرفته و طی کرده‌اند. بگونه‌ای که ابزارهای ساده و ابتدایی به وسایلی کاملا پیچیده و پیشرفته بدل شده‌اند. این تغییر و دگرگونی در همه زمینه‌ها و ابعاد زندگی بشر رخ داده است. از سبک زندگی اقوام و جوامع تا برساخته‌های دست آنها. در میان ظریف‌ترین و زیباترین این برساخته‌ها می‌توان به زیورآلات و ابزار و ادوات زینتی اشاره کرد. تغییری که از زیورآلات سنگی و چوبی آغاز شده است تا به نمونه‌ای همانند ساخت گردنبند با ریسمان پاراکورد رسیده است.

در گذر قرن‌ها و دهه‌ها نه تنها شیوه و سبک زندگی انسان‌ها دچار تغییرات اساسی گردیده، بلکه در این میان سلیقه و همچنین دیدگاه آنها نسبت به زیبایی‌شناسی نیز دگرگون شده است. برای اثبات این مدعا کافی است مطالعه‌ای پیرامون نقاشی‌های نقاشان بزرگ دنیا در سده‌های پیشین داشته باشید. سوژه‌هایی که در این آثار به چشم می‌خورند، بعنوان نمونه‌های مثالی و برتر با مابه‌ازای امروزی‌شان کاملا متفاوت است. چنین روندی را بویژه در حوزه هنر و بطورکلی صنایع مستظرفه، فارغ از اینکه پیشرفت و توسعه اطلاق شود یا نه، گواه تغییر دیدگاه انسان‌هاست. تغییری که همیشه حرکت رو به جلو و پیش‌رونده ندارد. چنانکه گاهی پیش می‌آید نمونه‌ای از دستاوردهای سال‌های و سده‌های پیشین به ناگاه در کانون نگاه‌های امروزی قرار گرفته و دوباره به عنوان مد روز، مورد استقبال عموم واقع می‌شوند. این اتفاق بخصوص در حوزه پوشاک و زیورآلات به کرات افتاده است. بطوریکه طی سال‌های اخیر زیورآلاتی را مشاهده می‌کنیم که از سنگ و چوب و به روش نمونه‌های ابتدایی و بدوی طراحی و ساخته شده‌اند. در این میان مهم این است که ایده‌هایی ارائه می‌شوند که ساخت زیورآلات با فلزات و سنگ‌های قیمتی را به کناری نهاده و استفاده از ابزار و مواد ساده‌تر و ارزان‌قیمت مثل ساخت گردنبند با ریسمان پاراکورد را در پیش می‌گیرند.

به دلیل همراهی با سلیقه روز و ارائه ایده‌های ساده و ارزان قیمت است که تارنمای “آکرومارکت” در بخش آموزشی خود به کرات اقدام به آموزش ساخت دست‌سازه‌هایی با کمترین هزینه ممکن و بالاترین میزان زیبایی و چشم‌نوازی اقدام کرده است. درست مثل پست آموزشی امروز که در آن شیوه طراحی و ساخت گردنبند با ریسمان پاراکورد را آموزش می‌دهد. با تماشای این ویدیو و تهیه تنها مقداری ریسمان پاراکورد، می‌توانید یک گردنبند زیبا و متفاوت را بسازید.

ساخت گردنبند با ریسمان پاراکورد-زیورآلات-زینتی-ارزان‌قیمت-دست‌ساز

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم