ساخت میز رزین

ساخت میز رزین

ساخت میز رزین

ساخت میز رزین طرح ساحل اقیانوس : حتما تا به امروز با گشت و گذاری در بازار و یا حتی صفحات مجازی با محصولاتی که تولید شده از رزین باشند ، روبه‌رو شده‌اید . این هنر که امروزه خواهان بسیار زیادی نیز دارد به سرعت در بازار سراسر ایران وارد شد و حتی امروزه کارگاه‌های متنوعی جهت آموزش رزین نیز برقرار شده است به گونه‌ای که تقریبا در هر شهر آموزشگاه‌های آن برقرار است و حتی آموزش‌های مجازی آن نیز در دسترس می‌باشد.

بطور کلی در تعریف رزین می‌توان اینطور عنوان نمود که رزین ترکیبی است طبیعی و یا مصنوعی که در صنعت، معماری داخلی و هنرهای تجمسی و … کاربرد فراوانی دارد. رزین به واسطه ماده هاردنر (سفت کننده) خودش را گرفته و سخت می شود و از آنجا که رزین در آب حل نمی‌شود به عنوان یک ماده ضد آب کننده در زمینه‌های مختلف کاربرد دارد. توجه داشته باشید که حلال رزین الکل و استون می‌باشد .

ساخت میز رزین

رزین‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند که مهمترین آنها عبارتند از : اپوکسی ، پلی استر ، اکریلیک ، وینیل استر و پلی اورتان می‌باشد . که پرکاربردترین انواع آن را می‌توان اپوکسی نام برد .
در واقع اصطلاح اپوکسی به مواد شیمایی اطلاق می‌شود ، که در ساختار ملکولی آنها یک اتم اکسیژن با دو اتم کربن دیگر که به نوعی به هم پیوند خورده‌اند وجود داشته باشد .
از واکنش بین اپی کلروهیدرین (epichlorohydrin) با بیسفنول ای (bisphenol A) رزین اپوکسی تولید می‌گردد.

همچنین شما می‌توانید با مشاهده این دست آموزش‌ها و فراهم کردن لوازم مورد نیاز شروع به ساخت یکی از زیباترین هنرهای دستی بزنید و از لذت ساخت هنرهای دستی بهره‌مند گردید .

موارد مورد نیاز برای ساخت میز رزین

چسب اپوکسی ، چوب ، پودر پلاستر و یا سیمان سفید ( در صورت پیدا نکردن پلاستر می‌توانید از سیمان سفید استفاده کنید ) ، رنگ ، کوارتز یا پودر سنگ یا شن ، فیگور انسان و درخت

آموزش پیشنهادی : ساخت زیورآلات با چسب رزین

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم