ساخت جامدادی ایستاده با روزنامه باطله

ساخت جامدادی ایستاده با روزنامه باطله-وسایل کاغذی-کاردستی-بازیافت-نوشت‌افزار-لوازم‌التحریر-صرفه‌جویی در هزینه‌ها-مدیریت‌هزینه‌ها

ساخت جامدادی ایستاده با روزنامه باطله

آیا تابحال در مورد هزینه‌های مربوط به خانواده خود اندیشیده‌اید؟ اگر این کار را انجام داده‌اید، چه مواردی را در نظر گرفته و به چه مسائلی بیشتر از بقیه پرداخته‌اید؟ اساسا محاسبه هزینه مربوط به خانواده‌تان چقدر برای شما اهمیت دارد؟ به عنوان مثال اگر در خانواده‌تان فرزندی دارید که دانش‌آموز است و به مدرسه می‌رود، چقدر برای تحصیل او هزینه می‌کنید؟ اساسا حساب و کتاب این هزینه‌ها برای شما مهم است؟ پاسخ شما مثبت باشد یا منفی، بسیاری از خانواده‌ها هستند که زمانی از روز خود را صرف حساب دخل و خرج خانواده اختصاص می‌دهند. در این میان میزان پولی را نیز که برای دانش‌آموزی که در خانه دارند را نیز در نظر گرفته و محاسبه می‌کنند. چرا که این مسئله برای آنها مهم است. اما این کار چه سودی را برای ما دارد؟ ساده است. با کنترل این هزینه‌کردها می‌توان هزینه‌های را کنترل و مدیریت کرد. اما در مورد مدیریت، یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های مربوط به تحصیل بچه‌ها، طراحی و ساخت برخی از وسایلی است که جزو نوشت‌افزار و وسایل مدرسه محسوب می‌شوند. به عنوان مثال ساخت جامدادی ایستاده با روزنامه باطله.

همه ما انسان‌ها به عنوان مخلوقات خالق بزرگ، میزانی از توان خلاقه خداوندگار بزرگ را در درون خود به عنوان هدیه‌ای الهی در اختیار داریم. علاقه به خلق کردن و ساختن چیزهایی که توان خلق‌شان را در خود می‌بینیم، گواه عینی این قوه است. از اینرو بر ماست که از این هدیه الهی بخوبی استفاده کنیم. حال اگر خلاقیت‌مان را در راه ساخت وسایلی ضروری که وجودشان برای ما لازم محسوب می‌شوند، منافع بسیاری را با خود به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال با ساخت برخی از اشیاء مورد نیاز در زندگی روزمره‎‌مان، علاوه بر خودکفایی به میزان زیادی در هزینه‌های موجود در زندگی‌مان نیز صرفه‌جویی می‌شود. به عنوان مثال کافی است برخی از وسایلی را که فرزندان شما به عنوان نوشت‌افزار استفاده می‌کنند را شما با دستان خود طراحی کرده و بسازید. نمونه‌ای از این فعالیت‌ها، ساخت جامدادی ایستاده با روزنامه باطله است.

پیش از این در تارنمای “آکرومارکت” اگر مشاهده کرده باشید، به مناسبت فرارسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس، نمونه‌هایی از ویدیوهای مربوط به آموزش ساخت نوشت‌افزار را بارگذاری نمودیم. حال در ادامه این روند، ویدویی را بارگذاری می‌کنیم که در آن شیوه ساخت جامدادی ایستاده با روزنامه باطله را آموزش می‌دهد. وسیله‌ای برای نظم و سامان دادن به مدادها و خودکارهای پراکنده به روی میز تحریر شما.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم