چاپ عکس بر روی چوب

دست‌سازه-وسایل چوبی-صنایع دستی-دکوراسیون-قاب‌عکس چوبی

چاپ عکس بر روی چوب

آلبوم عکس‌های خانوادگی برای همه ما جزیی از خاطره‌انگیزترین عناصر موجود است. بر روی میز کار، قفسه کتاب، طاقچه‌ها، اگر نگاهی بیندازیم، یکی از اشیاءای که به چشم‌مان می‌آید، عکس‌هایی است که دنیایی از خاطره‌ و احساس خوب را برای صاحب‌اش زنده می‌کند. اهمیت قاب‌عکس‌ها به حدی است که تا سال‌های سال جزو وسایل زندگی‌مان محسوب شده و با هر تغییر مکان و جابجایی، آنها را نیز با خودمان همراه می‌کنیم.

دیوارها اصلی‌ترین محل نگهداری و آویزان کردن قاب‌عکس‌ها هستند. بر روی دیوار هر خانه‌ای می‌توان انواع و اقسام قاب‌عکس‌ها و جهان قاب گرفته شده درون‌شان را مشاهده کرد. پس لازم است که برای هر کدام از عکس‌هایی که قصد قاب‌گرفتن و آویزان کردن‌شان را داریم، یک قاب زیبا و بادوام را در نظر بگیریم. بویژه برای ما ایرانی‌ها که بصورت کاملا تاریخی مردمی خاطره‌باز هستیم.

حال اگر شما هم جزو افرادی هستید که عکس‌های خانوادگی‌تان همیشه باید در نقطه‌ای مقابل چشمان‌تان آویزان شده باشد، ویدیوی آموزشی امروز بهترین گزینه برای ماندگارتر کردن عکس‌های‌تان است. چرا که با ساختن یکی از این قاب‌عکس‌ها نه تنها صاحب یک قاب زیبا و بادوام می‌شوید، بلکه یک دست‌سازه را که به دست خودتان ساخته شده است را هم ضمیمه خاطرهای‌تان می‌کنید. جالی اینکه برای ساختن چنین قاب عکسی شما به کمترین وسایل و مواد لازم، نیاز دارید. پس با تماشای ویدیوی امروز “آکرومارکت” بر زیبایی خاطرات‌تان افزون کنید.

دست‌سازه-وسایل چوبی-صنایع دستی-دکوراسیون-قاب‌عکس چوبی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم