ساخت کره نورافشان

کره ی نور افششان - نور افشانی نورپردازی

ساخت کره نورافشان

ساخت کره نورافشان
جشن و شادی یکی از مهم‌ترین ارکان فرهنگ ما ایرانی‌هاست. کافی است تاریخ را مختصر ورقی بزنیم تا متوجه این نکته شویم که در فرهنک کهن ایرانی، جشن‌ها و آیین‌ها از چه جایگاه و منزلتی برخوردار بوده‌اند. حال با ورود به عصر جدید، اگر چه بسیاری از شاخصه‌های فرهنگی ما دچار تغییر و تحولات عدیده‌ای شده اند اما هنوز هم بسیاری از این جشن‌ها به دوره ما انتقال یافته اند. شاید همگی ما بر این نکته اتفاق نظر داشته باشیم که بدون جشن و سرور زندگی مان چندان شاد و دلپذیر نخواهد بود. از اینرو می‌بایست تا جایی که ممکن است، اسباب و آلات این دست از رسوم و آیین‌ها را آماده و مهیا نگاه داشت.

مراسم‌ها و جشن‌هایی که امروزه توسط ما انسان‌های مدرن و شهرنشین برپا می‌شوند، با نمونه‌های پیش از این از تفاوت‌های محسوسی برخوردار هستند. چنانکه می‌توان اذعان داشت که هزینه یک جشن ساده در روزگار حاضر، شاید به میزانی نباشد که خوشایند ما واقع شود. بطور مثال برای یک جشن تولد ساده به این فکر کنید که از چه وسایل و ادواتی می‌بایست استفاده شود. درست به دلیل همین هزینه‌های هنگفت است که ما وادار می‌شویم تا حد امکان با بهره‌گرفتن از قوه خلاقه‌مان، وسایل ضروری یک جشن را طراحی کرده و بسازیم.

کره ی نور افششان - نور افشانی نورپردازی
البته هنوز هم با وجود مهیا بودن بسیاری از ابزار تزئینی مخصوص جشن‌ها، طراحی کردن و ساختن بخشی از این وسایل، به دلیل لذت نهفته در آنها کماکان بر عهده خود ماست. حال چه بهتر که دست به ساخت وسایلی بزنیم که به دلیل پیچیده بودن نسبی‌شان، خلاقیت ما را به چالش می‌کشند. یک نمونه از این ابزار که از قرار کارایی چشم‌نوازی در جشن‌های ما دارد و امروزه از استقبال ویژه‌ای هم برخوردار می‌باشد، کره نورافشان است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که به نورپردازی و نورافشانی، علاقه ویژه‌ای دارند، به شما توصیه می‌کنیم با تماشای ویدیوی بارگذاری شده و فراهم کردن ابزار و ادوات ساده و دم دستی مورد نیاز، این کره چرخان و زیبا را ساخته و رنگ و جلوه‌ای خاص به محیط و فضای جشن‌تان ببخشید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم