ساخت دو وسیله کاربردی (موتور بادکردن بادکنک و ماشین جمن‌زن)

ساخت دو وسیله کاربردی (موتور بادکردن بادکنک و ماشین جمن‌زن)

یکی از دردسرسازترین مشکلاتی که در مراسم‌های مختلف و جشن‌ها، میزبان مراسم را آزار می‌دهد، باد کردن بادکنک‌هایی است که برای تزئین محل جشن بکار برده می‌شوند. معمولا در جشن‌ها، بویژه در جشن تولد بچه‌ها بادکنک‌ها پایه ثابت ابزار تزئین جشن است. اما بادکردن تعداد زیادی بادکنک آن هم در اندازه‌های بزرگ، کار بسیار سختی است. از اینرو داشتن یک وسیله که بتواند بدون نیاز به فوت کردن، بادکنک‌ها را باد کند، یک نیاز ضروری و مبرم است.

یکی دیگر از ابزار و وسائلی که برای هر خانه‌ای ضروری می‌نماید، دستگاه چمن‌زنی است. البته منظور از هر خانه‌ای، خانه‌هایی است که از حیاط و باغچه بهره‌مندند. کوتاه و مرتب کردن چمن‌ها در سطحی پوشانده شده از چمن بدون در اختیار داشتن ابزار مناسب کار سخت و طاقت‌فرسایی است. از اینرو برای این کار باید یک ماشین جمن زنی داشته باشید که بدون زحمت و خم شدن، جمن‌های باغچه را برای شما کوتاه و مرتب کند.

از اینروز تارنمای “آکرومارکت” با درک درستی که از نیاز بسیاری از مردم به این دست از ابزار و وسایل دارند، همیشه سعی کرده است با آموزش‌های خود، این وسایل ضروری و پرکاربرد را در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. در همین راستا، امروز نیز در بخش آموزشی تارنمای خود، با بارگذاری یک ویدوی دوبخشی، شیوه طراحی و ساخت یک موتور تولید باد و یک ماشین جمن‌زنی را آموزش می‌دهیم.

ابزار-بادکردن بادکنک-چمن‌زنی-کاربردی-ماشین-موتور

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم