ساخت قلک اسباب‌بازی

قلک - آموزش ساخت پس انداز آرمیچر

ساخت قلک اسباب‌بازی

این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که در میان خانواده‌های ایرانی وجود دارد، موضوع تربیت صحیح فرزندان است. این موضوع در میان خانواده‌ها به قدری مهم و ضروری جلوه می‌نماید که آنها را به تحقیق و پژوهش پیرامون آموختن روش‌های درست و کاربردی تربیتی ترغیب می‌نماید. از این رو می‌توان با نگاهی امیدوار و دلگرم‌کننده به این قضیه نگریست. اما چیزی که اکثر خانواده‌ها در روش‌های تربیتی خود سعی می‌کنند تا حد امکان رعایت کنند، پرورش فرزندانی مستقل و آینده‌نگر است. آنها دوست دارند فرزندانی داشته باشند که در آینده بتوانند به خوبی از عهده اداره زندگی‌شان برآمده و تا حد امکان ادراه امور شخصی‌شان را به دست بگیرند. به همین دلیل آموختن روش‌های آینده‌نگرانه معمولا جزو رئوس و اولویت‌های هر کدام از خانواده‌ها در زمینه تربیت فرزندان است.

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که هر پدر و مادری سعی می‌کند به فرزند خود بیاموزد، روش‌های درست پس‌انداز می‌باشد. والدین تلاش می‌کنند با ترسیم یک فضای واقعگرا برای بچه‌ها، ضرورت پس‌انداز را به هدف داشتن یک آتیه راحت و آسوده بخوبی در ذهن آنها نهادینه کنند. یکی از بهترین روش‌هایی که می‌شود بچه‌ها را به پس‌انداز پول‌های‌شان تشویق کرد، تهیه قلک برای آنهاست. بی‌تردید اگر شما هم جزو بچه‌های نسل دهه شصت باشید، قلک‌ های زیبا و خاطره‌انگیزتان را به یاد دارید. قلک‌هایی که به هنگام شکستن و یا گشودن‌شان، حجمی از شادی و شگفتی را نصیب‌مان می‌کردند. اما به مرور زمان و با رشد و توسعه سامانه‌های نوین بانکداری، قلک‌ها به فراموشی سپرده شده و سپرده‌های بانکی جای آنها را گرفتند. چنین سامانه‌های اگرچه سیاست‌های تشویقی خود را داشتند اما چندان برای بچه‌ها ملموس نمی‌نمودند. این در صورتی‌است که انداختن هر سکه درون یک قلک، احساس قابل درکی از پس‌انداز را برای بچه‌ها به همراه داشت.

قلک - آموزش ساخت پس انداز آرمیچر ت 

حال در راستای احیای همان روش قدیمی پس‌انداز پول، تارنمای آکرومارکت ویدیوهایی را بارگذاری می‌کند که در آنها روش ساخت خلاقانه‌ترین قلک‌ ها را آموزش می‌دهند. قلک‌ هایی که علاوه بر کاربرد اصلی‌شان که همانا پس‌انداز پول است، باعث سرگرمی بچه‌ها و در عین حال ترغیب و تشویق آنها به انباشتن پول‌های‌شان برای آینده می‌شود. در طرحی که برای امروز در نظر گرفته‌ایم، شما با شیوه ساخت قلکی آشنا می‌شوید که مثل یک اسباب‌بازی عمل کرده و بچه‌ها را برای مدتی کاملا سرگرم می‌کند. شما با استفاده از ساده‌ترین ابزار و مواد به راحتی می‌توانید این قلک زیبا و بامزه را ساخته و به فرزندان‌تان هدیه کنید. 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم