ساخت قلک اسباب بازی

ساخت قلک اسباب بازی قلک ساخت قلک ساخت دستگاه شکلات سکه قلک سکه کاردستی

ساخت قلک اسباب بازی

آموزش ساخت قلک اسباب بازی : پول و تامین امنیت مالی، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی است که همیشه و در همه حال همراه انسان متمدن بوده است. با ورود پول به سیستم مالی و اقتصادی جوامع متمدن، پس‌انداز نیز به عنوان تجلی دوراندیشی و آینده‌نگری در میان انسان‌ها نهادینه شد. از اینرو خانواده‌ها همواره تلاش کرده‌اند که پس‌انداز را به عنوان یک اخلاق حسنه به فرزندان‌شان نیز بیاموزند. چرا که پس‌انداز پول حتی به میزانی کم و نسبتا ناچیز به ما احساسی از امنیت را در دوران عسرت تزریق کرده است.

حال در این میان آشناترین تصویر که از واژه پس‌انداز در ذهن همه ما نقش می‌بندد، تصویر یک قلک است. قلک‌ها در همه کشورها و در میان همه فرهنگ‌ها، نمادین‌ترین عنصر در مقابل آینده‌نگری و دوراندیشی مالی است. عنصری که همه ما انسان‌ها در مقطعی از زندگی‌مان به آن و محتویات موجود در نهانش دل‌خوش ودل‌گرم بوده‌ایم. بویژه قلک‌های سفالی برای ما به عنوان بچه‌های دهه‌های پیشین که یکی از لذت‌بخش‌ترین و هیجان‌انگیزترین لحظات را با خود همراه داشتند.لحظه شکستن قلک سفالی‌مان و برداشت حاصل صبری که روزها و ماه‌ها بر خود هموار می‌کردیم.

اما حالا مثل همه عناصر موجود در زندگی‌مان،قلک‌ها نیز دچار تغییر و دگرگونی شده‌اند.دیگر شاید کمتر نشانی را بشود از آن قلک‌ها سفالی و پلاستیکی پنهان شده زیر تخت‌خواب بچه‌ها پیدا کرد. این روزها، خانواده‌هایی که دوست دارند شیوه آینده‌نگرانه پس‌انداز را به کودکان‌شان بیاموزند، ترجیح می‌دهند پولی را که به فرزندان‌شان تعلق دارد، در بانک و یک حساب مجزا به نام آنها پس‌انداز شود. هر چند که چنین روشی یکی از عاقلانه‌ترین روش‌های پس‌انداز پول است، اما چه بهتر که در کنار این اقدام، برای تشویق هرچه بیشتر بچه‌ها برای اندوختن پول‌های‌شان، آنها را به داشتن یک قلک هم ترغیب کنیم. اینگونه آنها میل و علاقه بیشتری به جمع‌کردن پول‌های‌شان برای روز مبادا خواهند داشت.

ساخت قلک اسباب بازی قلک ساخت قلک ساخت دستگاه شکلات سکه قلک سکه کاردستی

ساخت قلک اسباب بازی : حال در راستای ارائه ایده‌های مبتکرانه و خلاقانه، یکبار دیگر تارنمای آکرومارکت در بخش آموزشی خود ویدیویی را بارگذاری کرده است که در آن شیوه ساخت یک قلک زیبا و متفاوت را آموزش می‌دهد. قلکی که بگونه‌ای بامزه و مبتکرانه، در ازای هر سکه‌ای که پس‌انداز می‌شود، جایزه‌ای را به صاحب خود تقدیم می‌کند. پس با تماشای ویدیو و ساخت این قلک، بچه‌های اطراف‌تان را به پس‌انداز پول‌های‌شان تشویق کنید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم