دستگاه اعصاب سنج

ساخت بازی دستگاه اعصاب سنج بوسیله‌ی کارتُن

دستگاه اعصاب سنج

ساخت بازی دستگاه اعصاب سنج بوسیله‌ی کارتُن

دستگاه اعصاب سنج : شاید کمی به عقبت‌تر و به دهه های شصت و هفتاد برویم یکی از عمده وسایل سرگرمی و بازی نوجوانان و کودکانان آن دوره همین دستگاه اعصاب سنج می‌باشد که امروزه یادآور آن روزهای شاد کودکی آن نثل است . شما نیز می‌توانید با ساختن این وسیله‌ی سرگرمی و جذاب برای خود و دوستان خود خاطره‌ی شیرین آن سالها را بازسازی کنید .

این آموزش را از دست ندهید : آموزش ساخت هفتیر با کارتن (مقوا) رولور

اعصاب سنج

وسیله‌ای بسیار مفید برای تست و آزمون میزان تمرکز در مدت زمان معین ، که باعث کنترل اعصاب و نشان دهنده ضعف اعصاب و عدم کنترل آن می‌باشد . وجود استرس و نداشتن تمرکز در این بازی خروجی‌ای جز شکست برای شرکت کننده ندارد . یک بازی مفید که در کمک سلامت ذهنی شما و ایجاد لحظات شاد در کنار دوستان خود و جمع‌های خانوادگی باشد . بازی‌ای که با هر لغزش دست و نبود تمرکز می‌تواند صدای بوق را به صدا دربیاورد .

ساخت بازی دستگاه اعصاب سنج بوسیله‌ی کارتُن

شما از این دستگاه می‌توانید در میهمانی‌های دوستانه به شکل جذابی استفاده کنید و قدرت تمرکز خود و دوستان خود را به چالش بکشید . می‌توانید با دوستان خود مسابقه‌ای را ترتیب داده و مشخص کنید که کدامیک از آنها قادر می‌باشند تا مسیر طولانی‌تری را طی نمایند و در این میان توانایی خود را به عنوان سازنده یک دستگاه الکترونیکی به نمایش بگذارید .

شما باید با تمرکز بالا حلقه‌ای که در دست دارید را با دقت از بین مسیر مارپیچ تعیین شده عبور داده و بدون برخورد به انتهای آن مسیر را طی کنید .

امروز در تارنمای خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما بزرگوارن آموزش یک بازی جذاب و نوستالژی و در خدمت سلامت ذهن در قالب یک ویدئوی آموزشی ساخت دستگاه اعصاب سنج را نشان دهیم .

لوازم مورد نیاز برای ساخت دستگاه اعصاب سنج

کارتُن ، یونولیت یا فوم ، LED ، مدار زنگ ، سیم مفتول ، باطری شارژی
برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

با ما در این ویدئوی آموزشی جذاب و خلاقانه همراه باشید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.