ساخت ماشین قهوه‌ساز

ساخت ماشین قهوه‌ساز

یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌های مردم جهان در همه فرهنگ‌ها، قهوه است. قهوه‌ای که یکی از مهمترین نوشیدنی‌هایی است که انواع و اقسام ابزار و ادوات جانبی را نیز به خود مرتبط کرده است. از فنجان‌ها در متنوع‌ترین اشکال ممکن گرفته تا قهوه‌سازها و قهوه‌جوش‌هایی که روز به روز بر گونه‌گونی و تنوع‌شان افزون می‌شود. این روزها که ایده‌ها و طرح‌های نو و بدیع، بسیاری از وسایل خانگی را در فریبنده‌ترین حالت ممکن در ظاهر و کارایی‌شان پدید آورده‌اند، قهوه‌سازها هم یکی از نمونه‌هایی‌ هستند که نمونه‌های نو و جدیدش مورد استقبال قرارگرفته و می‌گیرند.

تارنمای “آکرومارکت” در همان بدو آغاز فعالیت‌هایش، یکی از محوری‌ترین فعالیت‌هایی که در پیش گرفت: آموزش ساخت و تولید ابزار و وسایلی است که در زندگی روزمره ما نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند. از وسایلی همچون اسباب‌بازی‌ها تا لوازم خانگی. اگر از ابتدا مخاطب محتوای سایت بوده باشید، بی‌تردید با آموزش ساخت یک نمونه از قهوه‌سازها برخورده‌اید. قهوه‌سازی که با ساده‌ترین ابزار و وسایل ممکن ساخته و تولید می‌شود.

حال برای پست آموزشی امروز تارنمای “آکرومارکت” یک بار دیگر ویدیویی را برای شما بارگذاری می‌کنیم که در آن مراحل ساخت یک قهوه‌جوش را با روش و ابزار مختص به خود آموزش می‌دهد. با تماشای ویدیو و فراگیری روش ساخت این وسیله می‌توانید با این قهوه‌جوش کاربردی، هرگاه میل به نوشیدن یک قهوه خوش‌طعم پیداکردید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن قهوه مورد طبع‌تان را آماده کنید.

قهوه‌ساز- نوشیدنی-لوازم خانگی

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • Sepanta پاسخ

    Salam khaste nabashid
    Bbakhshid bi zahmat mishe liste vasaieli k bayad baraye sakhtane in dastgah tahaie kardo zekr konid?

    فروردین 22, 1397 در 1:39 ق.ظ
    • Mojtaba Tohidi پاسخ

      بله خواهش میکنم – ظروف پلاستیکی – درب قوطی های نوشیدنی – چند قطعه چوب – پمپ آب ( که در آموزش های پیشین آموزش ساختنش رو گذاشتیم همچنین میتوند از نمونه های آمادهدر بازار استفاده کنید ) – هیتر برقی مخصوص جوش آوردن آب – کلید فشاری قطع و وصل – قیف – باطری کتابی – سیم برق – کارتن مقوا – چسب

      فروردین 27, 1397 در 4:03 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم