ساخت پیست مارپیچ ویژه ماشین‌های اسباب‌بازی

ساخت پیست مارپیچ ویژه ماشین‌های اسباب‌بازی

ساخت پیست مارپیچ ویژه ماشین‌های اسباب‌بازی

ساخت پیست مارپیچ ویژه ماشین‌های اسباب‌بازی

حتما شما هم در اطراف‌تان کسانی هستند که علاقه زیادی به ساختن مجموعه‌ها دارند. افرادی که حتی واژه‌ای ویژه به خود اختصاص داده‌اند، این دست از آدم‌ها را کلکسیونر می‌نامیم. شاید با خواندن این چند جمله به اشتباه افتاده باشید و با خود حدس می‌زنید که در پست آموزشی امروز قصد داریم درباره شیوه‌های تشکیل یک کلکسیون شگفت‌انگیز با شما صحبت کنیم؟ که البته اینطور نیست، چرا که ما قصد داریم ساخت یک اسباب‌بازی بامزه را به شما بیاموزیم.

اما برگردیم به ابتدای ماجرا، از جایی که در باب کلکسیونرها چیزهایی برای‌تان نوشتیم. آیا تابحال با یک کلکسیونر آشنا بوده‌اید؟ و یا تابحال خودتان اقدام به این کار نموده‌اید؟ در هر حالت باید بدانیم که یکی از علایق بزرگ بسیاری از کلکسیونرها، جمع کردن ماشین‌های کوچک اسباب‌بازی و ساختن یک مجموعه بی‌نظیر از انواع و اقسام آنهاست. داشتن چنین وسوسه‌ای اگرچه ممکن است هزینه‌های گزافی را با خود به همراه داشته باشد اما در عین حال فرآیندی است بسیار دل‌انگیز و بامزه. حالا تصور کنید که شما هم صاحب یکی از مجموعه‌های بی‌نظیر ماشین‌های کوچک اسباب‌بازی هستید، چه طرح و برنامه‌ای برای سرگرم‌کردن خود و یا بچه‌های اطراف‌تان با استفاده از این ماشین‌ها خواهید داشت؟ ما برای شما یک پیشنهاد شگفت‌انگیز و بسیار هیجان‌آور داریم.

ساخت پیست مارپیچ ویژه ماشین‌های اسباب‌بازی
امروز قصد کرده‌ایم در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت ویدیویی را بارگذاری کنیم که در آن به شما شیوه طراحی و ساخت یک پیست مارپیچ مخصوص ماشین‌های اسباب‌بازی‌تان را آموزش می‌دهد. برای ساخت این پیست مارپیچ و بامزه که ماشین‌ها را بصورت انفجاری راهی مسیر خود می‌کند، به ساده‌ترین مواد و ابزار نیاز دارید. کافی است مقداری مقوا کارتن را فراهم کنید و دست به کار شوید. اینگونه یک پیست کوچک اما بسیار زیبا و شگفت‌انگیز را برای ماشین‌های‌تان و یک سرگرمی وجدآور را برای خود فراهم می‌کنید.

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • biranbeny پاسخ

    اون ماشینا شو از کجا گیر بیارم

    آذر 2, 1398 در 6:44 ب.ظ
    • محمد پاسخ

      تو دیجی کالا هست
      اسم ماشین ها
      hot wheels
      هست

      شهریور 13, 1399 در 2:14 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.