ساخت استدی کم برای موبایل و سه گجت کارآمد

آموزش - کاردستی - دست سازه -استدی کم - موبایل - سلفی - گجت موبایل- ابزار جانبی

ساخت استدی کم برای موبایل و سه گجت کارآمد

ساخت استدی کم برای موبایل و سه گجت کارآمد

این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که ذهن بسیاری از ما ایرانی‌ها را به خود مشغول ساخته است، بالارفتن قیمت ارز است. اتفاقی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با سطح کیفی زندگی ما ارتباط برقرار کرده و موجب نگرانی‌هایی برای قاطبه مردم می‌شود. قشری که بیشتر از همه شاید بالارفتن قیمت دلار و سایر ارزهای خارجی را احساس می‌کنند کسانی هستند که اسباب و ادوات کارشان با دلار از کشورهای دیگر وارد کشور می‌شوند. عکاسان و تصویربرداران نمونه‌ای از این دسته هستند. آنها برای گرفتن یک عکس خوب و باکیفیت و یا تصویربرداری حرفه‌ای و قابل قبول، علاوه بر دوربین به مجموعه‌ای از ابزار و ادوات جانبی نیاز دارند. ابزاری که این روزها با بالارفتن قیمت دلا، قیمتی گزاف و سرسام‌آور پیدا کرده‌اند. از این رو تهیه این وسایل برای بسیاری به امری نسبتا محال بدل شده است. اما این اتفاق هم به مانند نمونه‌های دیگر راه‌حل ویژه خود را دارد.

ساختن وسایل و ابزاری که برای داشتن‌شان با کمترین قیمت ممکن، به اندکی خلاقیت نیاز دارد. استدی‌ کم نمونه‌ای از این وسایل است. وسیله‌ای که با نصب کردن دوربین تصویربرداری بر روی آن می‌توان لحظات را با کم‌ترین لرزش ممکن و با یک حرکت نرم و چشم‌نواز ثبت و ضبط کرد. جالب اینجاست که برای ساختن این وسیله شما به ساده‌ترین و ارزان‌ترین ابزار و مواد اولیه نیاز دارید. در اصل همین نکته است که باعت پایین آمدن قابل توجه هزینه تمام شده برای ساخت وسایلی این چنینی می‌شود.

 آموزش-کاردستی-دست-سازه-استدی-کم-موبایل-سلفی-گجت-موبایل-ابزار-جانبی

اما این پایان ماجرا نیست. چرا که ابزار و وسایل جانبی گوشی‌های همراه هوشمند امروزی هم به دلیل با رفتن قیمت دلار، از قیمت بالایی برخوردار هستند. به همین دلیل می‌بایست برای داشتن چنین وسایلی که روزبه‌روز بر اهمیت آنها به دلیل وابستگی روزافزون مردم به گوشی‌ همراه‌شان اضافه می‌شود، راهی برای ساخت‌شان با حداقل هزینه پیدا کرد. چنانکه پیش از این نیز گفتیم، آنچه که موجب می‌شود ساخت یک وسیله ضروری به صرفه انجام شود، استفاده از مواد اولیه ارزان قیمت است. پس با همین هزینه اندک می‌شود یک بلندگو برای تلفن همراه‌تان بسازید. معمولا این روزها یکی از مهم‌ترین کارهایی که با گوشی همراه انجام می‌شود، شنیدن موسیقی است. شنیدن موسیقی برای همه ما انسان‌ها تجربه‌ای دل‌انگیز و آرامش‌بخش است. از اینرو می‌بایست صدایی که می‌شنویم از کیفیت مناسبی برخوردار باشد. به همین دلیل کافی است دست به کار شوید و برای گوشی همراه هوشمندتان یک بلندگوی قدرتمند و زیبا طراحی کرده و بسازید.

 

اما فارغ از نرخ صعودی قیمت ارز و همچنین بالارفتن تورم در کشورمان، گرمای بی‌سابقه تابستان هم عاملی برای به یاد ماندن این روزها در خاطره جمعی همه ما شده است. خیلی از ما تاب و توان تحمل چنین گرمای آزاردهنده‌ای را نداریم. به همین دلیل می‌بایست یا جلوی کولر باشیم و یا در معرض باد یک پنکه قرار بگیریم. گاهی اوقات آرزو می‌کنیم کاش بجای بادبزن دستی، کولری بود که در ابعاد کوجک‌اش همیشه همراه ما باشد. این خواسته با تماشای ویدیوی بارگذاری شده در بخش آموزشی تارنمای آکرومارکت کاملا قابلیت برآورده شدن را دارد. پس اگر شما هم نیاز به داشتن چنین وسیله کاربردی را احساس می‌کنید، دست به کار شوید و پنکه دستی خود را بسازید.

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • soroush پاسخ

    ممنون از وبسایت عالیتون
    این آموزش خیلی به کارم اومد

    انصافا اسم این آهنگ چیه؟
    جواب بدید لطفا

    آبان 6, 1399 در 10:41 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      با سلام و احترام آهنگ رو ما انتخاب نکردیم

      آبان 7, 1399 در 11:58 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم