ساخت خانه پریان (2)

کاردستی-خانه‌پریان-بطری‌پلاستیکی-رویایی-چراغ‌خواب

ساخت خانه پریان (2)

یکی از شگفت‌انگیزترین چیزهایی که در دوران کودکی و نوجوانی در کارتون‌های آن روزگار می‌دیدیم و دوست داشتیم، خانه‌ها و قصرهایی بود که شخصیت‌های کارتونی در آنها زندگی می‌کردند. این خانه‌ها به دلیل شکل و قیافه‌ای که داشتند و رنگ‌های رویایی و شگفت‌انگیزشان آنچنان در مقابل دیدگان ما زیبا و جادویی به نظر می‌رسیدند که همه آرزو داشتیم برای حتی لحظه‌ای در آنها زندگی کنیم.

اما حالا که سال‌هاست از روزهای کودکی و نوجوانی و دنیای دل‌انگیزش فاصله گرفته‌ایم، آن خانه‌ها و قصرها هم به همان اندازه دور و دست‌نیافتنی شده‌اند. دیگر حتی در میان خواب‌ها و رویاهای‌مان هم نشانی از آنها نیست. گویی که تمام رویاها و آرزوهامان هم لابلای آن خانه‌های کوچک و تودرتو جامانده و گم شده‌اند.

حالا که سال‌ها از آن روزهای شاد و خوشحال گذشته است، گاهی در میان خاطرات‌مان هم ردی از همه چیزهای خوب آن روزها دنبال می‌کنیم و یاد و خاطرش را جویا می‌شویم. به همین دلیل تارنمای “آکرومارکت” برای زنده کردن خاطرات کودکی‌مان تصمیم گرفته است در پست آموزشی امروز روش ساخت یکی از آن قصرها و خانه‌ها را به شما آموزش دهد. در این ویدیو شما با شیوه ساخت یک خانه پریان آشنا خواهید شد که می‌تواند هم یک کاردستی خوب هم برای کودکان‌تان و هم یک چراغ خواب زیبا و رویایی برای اطاق خواب‌تان باشد.  

کاردستی-خانه‌پریان-بطری‌پلاستیکی-رویایی-چراغ‌خواب

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم