ساخت مشعل تزئینی الکتریکی

آموزش ساخت کاردستی - دست سازه - آتش الکترونیکی - مشعل الکترونیک

ساخت مشعل تزئینی الکتریکی

آن هنگام که بشر اولیه آتش را کشف کرد، گمان نمی‌برد که اکتشاف او تا چندی دیگر، جهان را به رنگی دیگر درآورده و زیر و زبر نماید. تنها با تورق صفحاتی چند از تاریخ تمدن جهان، می‌توان به نقش بی‌بدیل آتش در دگرگون ساختن زمین و زندگی انسان‌ها پی برد. در اصل بعد از کشف آتش بود که چرخ‌های تمدن با سرعتی فزاینده به حرکت در آمدند. ابتدا خوراک آدمی از خامی به درآمده و ساختار گوارش او به واسطه غذای پخته شده دیگرگون شد. بعد از آن و در فاصله کوتاهی،کوره‌هایی بر پا شدند که آهن و مفرغ سرد را در خود ذوب و به ابزاری کار و توان‌مند در دستان انسان‌ها بدل نمودند. اما یکی از ابتدایی‌ترین تفاوت‌هایی که آتش در زندگی انسان‌ها به وجود آورد، روشنی شگرف و چشم‌گیری بود که سیاهی شب را که از دل آتش به عمق تاریکی هجوم می‌برد. اینچنین بود که شب‌ها برای انسان‌ها، دیگر لحظات رخوت و سکون نبود. چرا که با در دست داشتن مشعل‌های فروزان می‌شد بی واهمه تاریکی، شب‌ها را نیز به بیداری و در لحظاتی به کار و فعالیت گذراند.

صحبت از مشعل که به میان می‌آید، همه ما ناخودآگاه در ذهن خود در درون تاریخ و شب‌های دودزده‌اش غوطه‌ور می‌شویم. مشعل‌هایی که چون در دستان انسان‌ها قرار می‌گرفت، همچون سلاحی قدرتمند به او توانی مصاعف می‌بخشید. شاید به جرات بتوان گفت که مشعل‌ها در زمان‌های گذشته نقش روشنایی‌های امروز را ایفا می‌کرده‌اند. تصور کنید که بشر تاریخی بدون در دست داشتن چنین دست‌افزاری، تا چه میزان در میان حجمی از تاریکی شب احساس ضعف و تنهایی می‌کرده است. هنوز هم اگر در میان مکان‌ها و عمارت‌های باستانی و تاریخی گام برداریم، به راحتی می‌توانیم ردی از مشعل‌هایی را که اجداد ما به کار می‌گرفته‌اند، به چشم ببینیم.

اما این روزها دیگر با وجود انرژی‌های قدرتمند و سهل‌الوصول‌تری همچون جریان الکتریسته، استفاده از مشعل تنها به عنوان یک وسیله زینتی و دکوراتیو کارایی خواهد داشت. وسایلی که به سبب استفاده خلاقانه در یک فرآیند نورپردازی، می‌تواند زیباییی چشم‌نواز و حیرت‌انگیزی را موجب شود.

آموزش ساخت کاردستی - دست سازه - آتش الکترونیکی - مشعل الکترونیک

از اینرو به سبب آموزش طراحی و ساخت نمونه‌های فراوانی از ابزار و وسایل زینتی و دکوری در تارنمای آکرومارکت، تصمیم گرفته‌ایم برای پست آموزشی امروز، طریقه ساخت یک مشعل زینتی را به شما دوستان همراه، آموزش دهیم. این مشعل اگر چه آتش طبیعی را در خود همراه ندارد، اما به سبب استفاده خلاقانه‌اش از جریان الکتریسته و جالب‌تر، استفاده جریان هوا برای شبیه سازی حرکت شعله‌های مصنوعی، یک مشعل زینتی زیبا و شگفت‌انگیز را تداعی می‌کند. پس اگر شما هم به این وسیله زینتی علاقه‌مند هستید، دست به کار برده و مشعل خود را بسازید. ‌

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم