ساخت روبات سکه‌خوار

ساخت روبات سکه‌خوار-آدم‌واره-ماشین انسان‌نما-اسباب‌بازی-بازیچه

ساخت روبات سکه‌خوار

حالا دیگر آینده‌ای را که برای دنیای ما انسان‌ها پیش‌بینی کرده‌اند، قطعیت بیشتری پیدا کرده است. آینده‌ای که تحت سیطره ماشین‌ها و روبات‌ها تعریف شده است. دیگر همه ما به این نتیجه رسیده‌ایم که به مرور می‌بایست بسیاری از اموری را که تابحال با دستان خود انجام داده‌ایم، به بازوهای مکانیکی و قدرتمند روبات‌ها واگذار کنیم. این مسیری ناگزیر است که دنیای علم و فن‌آوری در امتداد آن قرار گرفته است. روندی حتمی و قطعی که از سال‌های پیش آغاز گردیده و تابحال نیز ثمرات و نتایج شگفت‌انگیزی را به بار آورده است. بگونه‌ای که تا همین جای کار نیز بسیاری از امور مربوط به انسان‌ها توسط ربات‌های برساخته به دست خودشان انجام می‌شود. حالا دیگر فعالیت ربات‌های هوشمند و قدرتمند در کارگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی به  امری معمول بدل شده است. این اتفاق چنان باب طبع تمدن عصر حاضر واقع شده است که پژوهشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی از سال‌های پیش تمرکز خود را بر روی طراحی و ساخت نسل جدیدی از ربات‌ها قرار داده‌اند که با برخورداری از هوشی هم‌سطح هوش انسان‌ها، آینده را به دست گرفته و منافع آنها را تامین کنند. در این میان روبات‌هایی نیز در مقیاس‌های کوچک‌تر طراحی و ساخته می‌شوند که به عنوان اسباب‌بازی، کودکان و نوجوانان را سرگرم می‌سازند. از اینرو ساخت روبات سکه‌خوار، اقدامی است جهت تولید یک نمونه اسباب‌بازی روباتیک که مورد پسند کودکان می‌باشد.

با مرور پست‌های پیشین تارنمای “آکرومارکت” ویدیوهایی را مشاهده خواهید نمود که در آنها ساخت انواع روبات‌ها با کاربردهای متنوع در مقیاس کوچک را آموزش می‌دهند. روبات‌هایی که علی‌رغم برخورداری از ساختاری به نسبت ساده‌، ساخت و سازشان فعالیتی خلاقانه جهت ارتقاء توانایی‌های فردی محسوب می‌شود. حال در ادامه این پست‌های آموزشی، ساخت روبات سکه‌خوار را در نظر گرفته‌ایم.

روبات سکه‌خوار عنوان یک ماشین انسان‌نماست که طی یک فرآیند بامزه و سرگرمی‌ساز، هر سکه‌ای که در دستان‌اش قرار داده می‌شود را در دهان خود فرو می‌کند. شما در صورت علاقه به این حوزه، تنها با فراهم کردن مواد و ابزار مورد نیاز، می‌توانید یک اسباب‌بازی بانمک را برای کودکان خانواده بسازید. حال این شما و ساخت روبات سکه‌خوار.

ساخت روبات سکه‌خوار-آدم‌واره-ماشین انسان‌نما-اسباب‌بازی-بازیچه

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم