ساخت زیردریایی با بطری پلاستیکی

اسباب‌بازی-زیردریایی-بطری-پلاستیکی-بازیافت

ساخت زیردریایی با بطری پلاستیکی

اگر پست‌ها و ویدیوهای آموزشی را که پیش از این در تارنمای “اکرومارکت” بارگذاری شده‌اند را مرور کنیم، به راحتی متوجه این موضوع خواهیم شد که نمونه‌های فراوانی از پست‌های آموزشی وجود دارند که در آن به ساخت ابزار و وسایل با استفاده از بطری‌های پلاستیکی اهمیت و والویت ویژه‌ای اعطا شده است. دلیل آن هم ساده و کاملا مشخص است.

امروزه به دلیل استفاده فراوان از بطری‌های پلاستیکی، معظلی پدیدار گشته که طبیعت و محیط زیست ما را در معرض خطری جدی قرار داده است. خطری که نه تنها ذهن بسیاری از کارشناسان حوزه محیط زیست را به خود مشغول داشته، بلکه موجب راه‌اندازی کمپین‌های تحریم استفاده از مواد پلاستیکی از جانب فعالان محیط زیست گردیده است.

بطور دقیق با درک این شرایط است که تارنمای “آکرومارکت” نیز از ابتدای فعالیت خود، محوریت بخش عمده‌ای از آموزش‌های خود را بر روی آموزش وسایلی با مواد اولیه زباله‌های پلاستیکی قرار داد. چرا که با ساخت ابزار و وسایل مورد نیاز خود با بکارگرفتن بطری‌ها و زباله‌های پلاستیکی، می‌توانیم بخش وسیعی از طبیعت را از این عنصر مخرب پاک و سلامت نگاه داریم. از اینرو امروز نیز با هدف آموزش یک اسباب‎‌بازی دیگر، سعی می‌کنیم گام کوچکی در راستای بازیافت زباله‌های پلاستیکی برداریم. در ویدیویی که امروز در بخش آموزشی تارنمای “اکرومارکت” برای شما بارگذاری می‌کنیم، روش ساخت یک زیر دریایی زیبا را با استفاده از بطری پلاستیکی آموزش می‌دهیم. زیردریایی که می‌تواند بعنوان یک اسباب‌بازی سرگرم کننده در اختیار کودکان و نوجوانان قرار بگیرد.

اسباب‌بازی-زیردریایی-بطری-پلاستیکی-بازیافت

اشتراک گذاری پست

1 دیدگاه

  • دانیال پاسخ

    عالییی من همه ی فیلم های شما را دیدم?

    تیر 23, 1399 در 7:58 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم