آموزش ساخت ماشین ریش تراش

آموزش ساخت ماشین ریش تراش

آموزش ساخت ماشین ریش تراش

آموزش ساخت ماشین ریش تراش بهمراه ویدیوی آموزشی : بطور کلی ریش‌تراش گونه‌ای ابزار تیغ دار هستند که از آن جهت تراشیدن موی سر و صورت و یا بدن استفاده می‌گردد . در واقع ماشین‌های ریش تراش از نظر شارژ شدن به دو نوع سیمی و شارژی تقسیم می‌شوند .

از دیدی تاریخی نیز اولین ماشین ریش‌تراش برقی در سال ۱۹۳۰ توسط جیکوب شیک طراحی و ساخته شد که مزیت اصلی این ماشین‌های اصلاح نسبت به تیغ در این بود که احتیاجی به کف ریش‌تراشی نداشت و بنابراین برای اولین بار قابلیت اصلاح صورت در حالت خشک امکان‌پذیر شده بود. ماشین‌های اصلاح صورت به‌عنوان جایگزینی برای تیغ معرفی شدند، اما سال‌ها طول کشید تا مردم به استفاده از ریش‌تراش برقی روی بیاورند .
اما امروزه با ورود گسترده تکنولوژی به صنایع انواع متفاوتی از ریش‌ تراش با امکانات گوناگونی طراحی و تولید می‌شوند که در بازار و مارکت‌ها قابل تماشا و خریداری می‌باشد . با وجود چنین تنوعی در این محصول امکان یافتن مناسب ترین گزینه برای فرد و مصرف کننده نیز به راحتی هر چه تمام تر می‌باشد . وقتی بدانید کدام ریش‌تراش مناسب‌تان است، می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا با شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک ماشین ریش تراش شارژی را در قالب یک ویدیوی آموزشی جذاب را به اشتراک بگذاریم . شما می‌توانید با تهیه لوازم مورد نیاز که در قسمت پایین عنوان شده است این وسیله‌ی کاربردی در منزل بسازید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت ماشین ریش تراش :

آرمیچر کوچک 9 ولت یا 3 ولت ، تیغ ماشین اصلاح ، ماژول شارژ باتری ، باتری 18650 ، لوله پلیکا ، کلید خاموش و روشن

ویدیوی آموزشی پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت پنل مطالعه ال ای دی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم