ساخت روشنایی با لوله‌های مسی

ساخت روشنایی با لوله‌های مسی

شاید در نگاه اول، ساخت روشنایی با استفاده از لوله‌های مسی موجب حیرت و شگفتی شود اما اگر قوه خلاقه خود را به درستی بکار ببندید، متوجه خواهید شد که طراحی و ساخت وسایل کاربردی و مورد نیازتان با استفاده از انواع و اقسام وسایل نه تنها محال نیست، بلکه جای تعجب و شگفتی نیز ندارد.

امروزه بسیاری از مردم علاقه‌مند به داشتن ابزار و وسایلی هستند که با خود برچسب “خاص” را نیز داراست. درست به دلیل درک چنین نیازی است که طراحان و تولیدگران تلاش می‌کنند وسایلی را به بازار بفرستند که تا حد امکان این عطش مصرف‌کنندگان به داشتن وسایل خاص و منحصربفرد، برطرف سازند.

از اینرو تارنمای “آکرومارکت” جدای از این خواسته و نیاز تلاش می‌کند شیوه ساخت وسایلی را آموزش دهد که با استفاده درست و بجا از مواد و ابزار در دسترس، تهیه و تولید شوند. به همین دلیل در پست آموزشی امروز ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که در آن شیوه طراحی و ساخت یک روشنایی با استفاده از لوله‌های مسی را آموزش می‌دهد. یک روشنایی زیبا که جلوه‌ای خاص را به اطاق‌های شما می‌بخشد.

چراغ‌آویز-روشنایی-لوله‌مسی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم