ساخت جعبه هدیه

ساخت جعبه هدیه

هدیه دادن یکی از زیباترین روش های ابراز علاقه به کسانی که دوستشان داریم می‌باشد. اسلام هدیه دادن را باعث نزدیکی قلب ها میداند.

این رسم پسندیده آداب و روش های خاص خود را دارد.  برخی فکر می‌کنند هدیه حتما باید گران قیمت و دارای ارزش مادی باشد این باور کاملا اشتباه بوده زیرا

یک هدیه ابزاری جهت ابراز محبت و در برگیرنده‌ی عشق و انرژی های مثبت هدیه دهنده می‌باشد ، از این رو برای تهیه یک هدیه باید وقت و سلیقه و حوصله‌ کافی به خرج داد و نه مادیات ، لذا به جرات می‌توان گفت بهترین هدیه ها، هدیه ایست که ساخته‌ی دستِ هدیه دهنده بوده و با صرف وقت و سلیقه لازم و حس دوست داشتن ساخته شده باشد.

در این قسمت از پست های آموزشی سایت صنایع دستی و دست سازه های آکرومارکت قصد داریم به ساخت یک جعبه‌ی هدیه بپردازیم ، این جعبه که با برداشتن درب  آن گسترده می‌شود  میتواند شامل انواع کارت های مختلف ، عکس ها و آلبوم های زیبا که یادآور لحظات خوب می‌باشند باشد .

لازم به ذکر است در ویدئوی آموزشی سازنده فقط اصول ساخت را به نمایش خواهد گذاشت نحوه‌ی چیدمان کارتها و آلبوم ها کاملا سلیقه ای بوده و به عهده‌ی سازنده می‌باشد.

%d8%b5%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%b9-%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%b3%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d8%b9%d8%a8%d9%87-%da%a9%d8%a7%d8%af%d9%88

 

 


 
منبع : کانال یوتیوب Scrapgifts

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم