خلاقیت در سینما – جلوه‌های ویژه سریال Game Of Thrones

خلاقیت در سینما-بازی تاج و تخت-Game Of Thrones-جلوه‌های ویژه

خلاقیت در سینما – جلوه‌های ویژه سریال Game Of Thrones

سینما حالا دیگر هنری است که پیوندی تنگاتنگ و نزدیک را با تکنولوژی برقرار کرده است. بواسطه فناوری روز، اجرای موضوعات و مضامینی که پیش از این محال می‌نمود، در اوج زیبایی و واقعگرایی بر پرده سینما نقش می‌بندند. گویی حالا تمامی خیال آدمی با تمامی ظرفیت‌های‌اش نه عنصری صرفا ذهنی که واقعیتی ملموس در برابر دیدگان.

سریال “بازی تاج و تخت” Game Of Thrones محصول شبکه تلویزیونی HBO نمونه‌ای زیبا و شگفت‌انگیز است که جهان اثیری خیال را به زیبایی هر چه تمام‌تر بر پرده سینما نقش بسته است. این سریال عظیم، تنها بواسطه بهره‌یافتن از ظرفیت‌ فناوری‌های نوظهور سینمایی است که چنین موفقیتی را کسب نموده است. 

تارنمای “اکرومارکت” در راستای آشنایی مخاطبان خود با تمامی نمونه‌ها و مظاهر ایده‌های نو و هر آنچه نشانی از خلق و خلاقیت دارد، به معرفی فیلم‌های سینمایی و همچنین انتخاب و نمایش مراحل طراحی و تولید صحنه‌های جذاب و خلاقانه برترین آثار سینمایی اقدام می‌نماید. از اینرو در پست امروز، ویدیویی را بارگذاری کرده‌ایم که در آن بخش‌هایی از سریال “بازی تاج و تخت” را نمایش می‌دهد که در آن توان و خلاقیت سازندگان اثر را با قدرت تام و تمام نشان می‌دهد. 

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم