ساخت چمدان رمزدار مقوایی

ساخت چمدان رمزدار مقوایی-ساخت وسایل مقوایی-کاردستی

ساخت چمدان رمزدار مقوایی

سفر برای همه ما آدم‌ها معنای خاصی دارد. سفر رفتن و سیر و سیاحت در شهرها و کشورهای دیگر را دوست داریم. اما از سفر رفتن هر آنکس که دوست‌اش می‌داریم، غمگین می‌شویم. اینگونه است که با شنیدن واژه سفر، ممکن است با احساس‌هایی گاه متناقض روبه‌رو شویم. حال آنچه که این واژه را برای ما تا حدود زیادی عینیت می‌بخشد، وسیله‌ای است که به محض پیش آمدن سفر، اول از همه به فکر آن می‌افتیم. چمدان شاید در همه کشورها و همه فرهنگ‌ها یک معنا داشته باشد. و آن همراه بودن همیشگی مسافر. هر گاه که اندیشه راهی شدن به دیاری دیگر و آغاز سفری دیگر برای ما پیش می‌آید، بی هیچ درنگی به سراغ چمدان‌های‌مان می‌رویم تا اسباب سفر را در جهان کوچک آن جا کنیم. همه چمدان‌ها جهان ویژه خود را دارند. بطوریکه که می‌شود با نگاه کردن به چمدان‌ها، محتویات‌شان و یا حتی فاصله‌ای را هم که قرار است صاحب‌نشان را همراهی کنند، حدس زد. حال در میان این همه شگفتی، می‌شود دیگران را جور دیگری هم غافلگیر کرد. آن هم با ساخت چمدان رمزدار مقوایی. بله. در میان همه چمدان‌هایی که در همه دنیا، راه‌ها و جاده‌ها را پیموده‌اند، شاید کسی را نتوان سراغ گرفت که یک چمدان مقوایی را در دست مسافری دیده باشد.

در تارنمای آکرومارکت، همانطور که از شعار آن (جهانی به وسعت رنگ‌ها و نگاره‌ها) پیداست، می‌توانید بی‌شمار طرح و ایده را سراغ بگیرید که شاید تابحال کمتر به آن فکر کرده و یا دست‌کم انتظار عملی شدنش را نداشته‌اید. ساخت چمدان رمزدار مقوایی هم بی‌تردید جزو نمونه‌ای از چیزهایی است که شما را شگفت‌زده می‌کند. شاید از خود می‌پرسید که مگر می‌شود با یک چمدان مقوایی سفر رفت؟ بی‌تردید چنین کاری امکان‌پذیر نیست. مسافرت هم مثل هر فرآیندی به اسباب و آلات مخصوص خود نیاز دارد.

اما از آنجا که ما در تارنمای آکرومارکت تلاش می‌کنیم همه ایده‌ها و اندیشه‌ها، حتی عجیب‌ترین‌شان را در معرض دید شما قرار دهیم، اقدام به بارگذاری ویدیوهایی می‌کنیم که در آنها شیوه ساخت انواع و اقسام وسایل را نمایش می‌دهند. مثل ویدیوهایی که در آنها با شیوه ساخت گاوصندوق مقوایی و یا حتی اسلحه مقوایی آشنا شدید. پس در ادامه این ماجراجویی خلاقانه یکبار دیگر سعی می‌کنیم شما علاقه‌مندان را با طریقه ساخت یک وسیله کاربردی دیگر، آشنا کنیم. طریقه ساخت چمدان رمزدار مقوایی.

ساخت چمدان رمزدار مقوایی- ساخت وسایل مقوایی-کاردستی

وسایل مورد نیاز برای ساخت چمدان رمزدار مقوایی به شرح زیر می‌باشد:

  • مقوا کارتن در اندازه‌هایی که در ویدیو شرح داده می‌شود.
  • چوب بستنی
  • سیخ چوبی

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • لعیا ارمندپیشه پاسخ

    خیلی خوبه

    بهمن 2, 1397 در 7:57 ب.ظ
    • پریسا پاسخ

      اره خیلی خوبه ??

      اردیبهشت 7, 1401 در 12:54 ق.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم