ساخت جعبه هدیه مقوایی

ساخت جعبه هدیه مقوایی

همه ما هدیه دادن و هدیه گرفتن را دوست داریم. چرا که در خلال همین هدیه‌دادن‌ها‌ست که دنیایی از عشق و محبت به زیباترین وجه ممکن جابجا می‌شود. از اینرو همیشه لابلای روزهای تقویم چشم می‌دوانیم تا فرصتی و روزی را بهانه کنیم برای هدیه دادن و عشق ورزیدن. در این میان آنچه که بیش از موضوع و نوع هدیه ارزشمند و گران‌بهاست، نفس هدیه دادن است. چرا که ثابت می‌کند آنها که از ما هدیه‌ای دریافت می‌کنند، کسانی هستند که دوست‌شان داریم و برای ما چنان اهمیت دارند که روزها را شماره می‌کنیم برای یافتن مناسبتی تا حال و هوای دل‌شان را خوش کنیم. اما، هر چند که ارزش و بهای هدیه در برابر عمل هدیه دادن و تقدیم داشتن آن‌چنان دغدغه‌ای محسوب‌ نمی‌شود، اما شیوه و روش این کار و چگونگی انجام و تقدیم‌اش بی‌تردید نشان ادب ما و مقام و جایگاه آن کس که هدیه را دریافت می‌کند است. پس چه بهتر و بایسته‌تر اینکه، اگر هدیه‌ای را پیشکش می‌کنیم در حالتی زیبا و در قالبی شایسته باشد. هدیه را اگر بزرگ یا کوچک، گران‌بها یا ارزان‌قیمت در نظر داریم، می‌بایست برای آن جعبه‌ای زیبا و چشم‌نواز تهیه کنیم. از اینرو در پست آموزشی امروز، طریقه ساخت جعبه هدیه مقوایی را آموزش می‌دهیم.

پیش از این مرسوم بود که اگر قصد داریم به کسی از دوستان و یا اعضای خانواده‌مان هدیه‌ای را تقدیم کنیم، آن را در کاغذ کادویی با سلیقه خود، در نهایت دقت و ظرافت پیچیده و پیشکش کنیم. اما حالا مطابق با پیشرفت زمانه و تغییر رفتار و روش‌ها در زندگی جمعی‌مان، هدیه دادن هم دچار دگرگونی‌هایی شده است. نمود بارز این تغییر و دگرگونی شیوه ارائه این هدیه‌هاست. حالا دیگر در بیشتر فروشگاه‌های اسباب و لوزام فانتزی، جعبه‌‌هایی را می‌بینیم که مخصوص هدیه طراحی و ساخته شده‌اند. جعبه‌هایی که علاوه بر زیبایی و چشم‌نوازی‌شان، هدیه‌دادن را بسیار سهل و ساده و در عین حال مناسب و شایسته کرده‌اند. اما در این میان اشکالی وجود دارد که چیزی نیست جز قیمت نسبتا بالای این جعبه‌ها. قیمتی که خرید‌ آنها و ارائه باکیفیت یک هدیه را با هزینه نسبتا بالایی مواجه می‌کند. اما این مشکل مانع رفتار درست و بایسته ما نخواهد شد. چرا که راه‌حل‌هایی در این میانه وجود دارند. راه‌حل‌هایی مثل ساخت جعبه هدیه مقوایی.

پیش از این نیز در تارنمای آکرومارکت به شما شیوه طراحی و ساخت یک جعبه هدیه زیبا به شکل پیراهن را آموزش داده‌ایم. حال در راستای تنوع بخشیدن به گزینه‌های پیش روی شما دوستان همراه، در پست آموزشی امروز طریقه ساخت جعبه هدیه مقوایی را به شکلی دیگر آموزش می‌دهیم. جعبه هدیه‌ای که خوشحالی دوستان و عزیزانی را که از شما هدیه‌ای دریافت می‌کنند را دوچندان خواهد کرد.   

ساخت جعبه هدیه مقوایی-هدیه دادن-کادو-هدیه تواد-جعبه فانتزی-هدیه فانتزی-کاردستی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم