ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

با پیشرفت چشمگیر و با سرعت تکنولوژی امروزه گجت‌ها و وسایل الکترونیکی وارد زندگی امروزه‌ی ما شده‌اند که هدف از ساخت آنها راحت‌تر کردن زندگی بشر می‌باشد . همین موضوع گسترش گجت‌ها و لوازم الکترونیکی باعث ایجاد وابستگی روزانه‌ی انسان به این قبیل گجت‌ها گشته است .
موضوعی که دغدغه امروزیه اکثر استفاده کنندگان می‌باشد این موضوع می‌باشد که در هنگام نبود برق چگونه می‌توان این قبیل دستگاه‌ها را شارژ نمود . با گذشت زمان و تکنولوژی های گوناگون نیاز افراد به وسیله‌ای که بتواند در هنگام نبود برق ، گجت‌ها و یا لوازم الکترونیکی آنها را شارژ کند کم کم احساس شد . همین خواست استفاده کنندگان باعث تولید محصولی کاربردی به نام پاوربانک یا همراه شارژ گشت . می‌توان اینگونه بیان کرد که این محصول شارژ می‌شود تا شارژ نماید .

با توجه به اینکه طبق داده‌های جهانی هر فرد بطور میانگین حداقل یک دستگاه الکترونیکی را با خود حمل می‌کند وجود چنین دستگاهی که بدون نیاز به برق ( در لحظه‌ی شارژ کردن) وسیله‌ی الکترونیکی شما را شارژ می‌کند به شدت میان افراد احساس می‌شود .

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت کاردستی آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ را در قالب یک ویدئوی آموزشی جذاب ارائه دهیم با ما در این ویدئوی آموزشی جذاب همراه باشید .

ساخت پاوربانک : پاوربانک چیست ؟

می‌توان در توضیح اینکه پاوربانک چه نوع محصولی می‌باشد اینگونه عنوان کرد که پاوربانک نوعی باطری یدکی و یا اضافه است که در صورت تمام شدن باطری دستگاه الکترونیکی شما ، می‌توانید بوسیله‌ی آن دستگاه هوشمند خود را شارژ کنید . پاوربانک دارای یک باطری خاص در محفظه‌ای خاص با مداری خاص برای کنترل جریان برق می‌باشد . این وسیله‌ به شما اجازه می‌دهد تا انرژی‌ای را که قبلا دخیره نموده‌اید در مواقع نیاز از آن انرژی برای شارژ دستگاه الکترونیکی دیگری استفاده کنید .

این آموزش جذاب را از دست ندهید : آموزش ساخت پاور بانک کوچک کلیک کنید

این محصول در ایران با نام‌های گوناگونی نظیر شارژر همراه ، باطری اضافه و باطری یدک نیز شناخته می‌شود . این محصول بعد از مدت کوتاهی که از تولید خود گذشت به سرعت میان مشتریان دستگاه‌های الکترونیکی به محبوبیت رسید و خیال آنها را از نبود پریز برق به هنگام شارژ دستگاه خود راحت کرد . این محصول تقریبا برای هر دستگاهی که از طریق کابل یو‌اس‌بی قابل شارژ باشد ، قابل استفاده می‌باشد .

ساخت پاوربانک : انواع پاوربانک

پاوربانک مخصوص گوشی‌های هوشمند و تبلت – پاوربانک مخصوص لپ‌تاپ – پاوربانک‌های سولار (خورشیدی)

این آموزش جذاب را از دست ندهید : آموزش ساخت پنجره‌ برقی کلیک کنید

ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

لوازم مورد نیاز برای ساخت پاوربانک دارای 7 پورت شارژ

باطری دوازده ولتِ هفت آمپر – کیت یو‌اس‌بی – کیت دارای هفت پورت یو‌اس‌بی – سوئیچ خاموش و روشن – تخته‌ی چوبی – سیم

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم