طریقه ساخت هاکی هوایی

طریقه ساخت هاکی هوایی

طریقه ساخت هاکی هوایی

بی‌تردید یکی از مهمترین دغدغه‌هایی که در همه خانواده‌ها وجود دارد، سرگرم کردن بچه‌ها و کودکان است. البته که با وجود انواع و اقسام اسباب‌بازی‌هایی که امروزه در بازار در دسترس است و همچنین علاقه بچه‌ها به بازی‌های کامپیوتری، سرگرم کردن آنها دیگر چندان کار شاق و پردردسری به شمار نمی‌آید. اما قیمت بالای اسباب‌بازی‌ها و مضراتی که حالا دیگر جزو بدیهیات بازی‌های کامپیوتری محسوب می‌شوند، ضرورت روی آوردن به گزینه‌های دیگر را اثبات می‌کنند. گزینه‌هایی که با در اختیار داشتن ساده‌ترین وسایل و مواد اولیه و همچنین برخورداری از ذره‌ای خلاقیت می‌توانند ساخته و تهیه شوند. مهمتر اینکه شما می‌توانید برای ساخت اینگونه از اسباب‌بازی‌ها به عنوان یک فرآیند خلاقه از خود بچه‌ها کمک گرفته و با دخالت دادن‌شان در روند ساخت و ساز به شکوفایی ذهن و خلاقیت‌شان یاری رسانید.

آموزش ساخت “هاکی هوایی” یکی دیگر از مجموعه آموزش‌های تارنمای “آکرومارکت” است که در ادامه موارد گذشته در معرض دید شما قرار می‌گیرد. شیوه ساخت این اسباب‌بازی و تهیه مواد اولیه آن بقدری ساده و آسان است که در عرض چند دقیقه شما می‌توانید فرزندان را از جهان ساکن و بی‌حرکت مجازی بیرون کشیده و او را میهمان دنیای پر از تکاپو و واقعی کودکانه کنید.
برای فرزندان‌تان خاطره‌های واقعی بسازید.

طریقه ساخت هاکی هوایی

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم