آموزش ساخت ماشین نوشتار

آموزش ساخت ماشین نوشتار

آموزش ساخت ماشین نوشتار

آموزش ساخت ماشین نوشتار : حتما تا به امروز به این موضوع فکر کرده اید که چه عالی میشد اگر دستگاهی بود که نوشته‌های ما را از کامپیوتر بر روی کاغذ منتقل کند .
البته که پرینترها این کار را برای ما انجام می‌دهند اما آیا پرینترها می‌توانند نوشته‌های تایپ شده‌ی ما را با خودکار و یا مداد بر روی کاغذ منتقل کنند ؟

بیایید کمی به گذشته برگردیم . زمانی که نوشتار به صورت رایج امروزی باب نبود و اقلب بر اساس نقش و نگار بر روی دیواره‌ها ، صفحات سنگی و … نقش می‌بست که همین امر تا حدی به حفظ خاطره‌ها و اموری که باید حفظ شوند، کمک می‌کرد .
در باب اهمیت نوشتار می توان به سخن حافظ که می‌گوید خط زبان دست است و حافظ افکار و آثار اشاره نمود . در واقع پیشرفت‌های امروزی خودمان را می‌توانیم مدیون پیشرفت و توسعه خط و نوشتار باشیم .
با گذشت زمان از دوره‌ای که نوشتار به صورت نقش و نگار بود کم کم قلم‌ها پا به عرصه گذاشتن و بعد از آن ماشین‌های نوشتار و یا تایپ که همگی در جهت راحتی و تسریع بخشیدن به عملیات نوشتار و ثبت و ضبط پا به عرصه‌ی زندگی امروزی ما گذاشته‌اند .

آموزش امروز نیز نوعی دستگاه پرینتر می‎باشد که بوسیله‌ی خودکار و یا مداد متون تایپ شده‌ی شما در سیستم کامپیوترتان را بر روی ورق کاغذی چاپ می‌کند که می‌توانید با صرف هزینه و خلاقیت از آن ایده گرفته و پرینتری مناسب با استفاده‌ی خود را بسازید .

امروز در تارنمای خلاقیت و ساخت کاردستی آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک عدد ماشین نوشتار را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این ویدئوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت ماشین نوشتار

چوب ، کِش ، استپر موتور ، سرنگ ، پیچ متری و مهره ، مداد ، خودکار ، آدردوینو R3 مدل Uno ، شیلد درایور سی ان سی ، درایور استپر موتور ، سروو

برای مشاهده صفحه فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (5)

  • سعید پاسخ

    سلام روز بخیر
    شما وسایل و قطعات مورد نیاز ساخت این وسیله رو دارید؟

    بهمن 24, 1399 در 12:42 ب.ظ
    • رسول پاسخ

      نه والا آخه وسایلش باهم شاید بشه یکی دو ملیونی

      آبان 28, 1400 در 12:22 ب.ظ
  • h پاسخ

    نرم افزار دستور پرینت رو چطور داشته باشیم برای اجرا؟

    خرداد 9, 1400 در 7:55 ب.ظ
    • رسول پاسخ

      فکر کنم باید بری توی گوگل بزنی نرم افزار دستور پیرینتر تا براد بیاره تا نسبش کنی

      آبان 28, 1400 در 12:24 ب.ظ
    • محمدرضا پاسخ

      نرم افزار ben box

      فروردین 11, 1403 در 2:06 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.