آموزش ساخت ماشین نوشتار

آموزش ساخت ماشین نوشتار

آموزش ساخت ماشین نوشتار

آموزش ساخت ماشین نوشتار : حتما تا به امروز به این موضوع فکر کرده اید که چه عالی میشد اگر دستگاهی بود که نوشته‌های ما را از کامپیوتر بر روی کاغذ منتقل کند .
البته که پرینترها این کار را برای ما انجام می‌دهند اما آیا پرینترها می‌توانند نوشته‌های تایپ شده‌ی ما را با خودکار و یا مداد بر روی کاغذ منتقل کنند ؟

بیایید کمی به گذشته برگردیم . زمانی که نوشتار به صورت رایج امروزی باب نبود و اقلب بر اساس نقش و نگار بر روی دیواره‌ها ، صفحات سنگی و … نقش می‌بست که همین امر تا حدی به حفظ خاطره‌ها و اموری که باید حفظ شوند، کمک می‌کرد .
در باب اهمیت نوشتار می توان به سخن حافظ که می‌گوید خط زبان دست است و حافظ افکار و آثار اشاره نمود . در واقع پیشرفت‌های امروزی خودمان را می‌توانیم مدیون پیشرفت و توسعه خط و نوشتار باشیم .
با گذشت زمان از دوره‌ای که نوشتار به صورت نقش و نگار بود کم کم قلم‌ها پا به عرصه گذاشتن و بعد از آن ماشین‌های نوشتار و یا تایپ که همگی در جهت راحتی و تسریع بخشیدن به عملیات نوشتار و ثبت و ضبط پا به عرصه‌ی زندگی امروزی ما گذاشته‌اند .

آموزش امروز نیز نوعی دستگاه پرینتر می‎باشد که بوسیله‌ی خودکار و یا مداد متون تایپ شده‌ی شما در سیستم کامپیوترتان را بر روی ورق کاغذی چاپ می‌کند که می‌توانید با صرف هزینه و خلاقیت از آن ایده گرفته و پرینتری مناسب با استفاده‌ی خود را بسازید .

امروز در تارنمای خلاقیت و ساخت کاردستی آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک عدد ماشین نوشتار را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این ویدئوی آموزشی همراه باشید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت ماشین نوشتار

چوب ، کِش ، استپر موتور ، سرنگ ، پیچ متری و مهره ، مداد ، خودکار ، آدردوینو R3 مدل Uno ، شیلد درایور سی ان سی ، درایور استپر موتور ، سروو

برای مشاهده صفحه فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (4)

  • سعید پاسخ

    سلام روز بخیر
    شما وسایل و قطعات مورد نیاز ساخت این وسیله رو دارید؟

    بهمن 24, 1399 در 12:42 ب.ظ
    • رسول پاسخ

      نه والا آخه وسایلش باهم شاید بشه یکی دو ملیونی

      آبان 28, 1400 در 12:22 ب.ظ
  • h پاسخ

    نرم افزار دستور پرینت رو چطور داشته باشیم برای اجرا؟

    خرداد 9, 1400 در 7:55 ب.ظ
    • رسول پاسخ

      فکر کنم باید بری توی گوگل بزنی نرم افزار دستور پیرینتر تا براد بیاره تا نسبش کنی

      آبان 28, 1400 در 12:24 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم