ساخت صفحه بازی پین‌بال (Pinball)

بازی کامپیوتری-پین‌بال-Pinball-صفحه بازی

ساخت صفحه بازی پین‌بال (Pinball)

این روزها بازی‌های کامپیوتری به محبوب‌ترین فعالیت در میان نوجوانان تبدیل شده است. محبوبیت این بازی‌ها به قدری است که طی سالیان اخیر، صنعت بازی‌های کامپیوتری به یکی از سودآورترین صنایع در اقتصاد جهانی بدل شده‌است. از اینرو هر روزه شاهد طراحی نسل جدیدی از بازی‌ها هستیم که بگونه‌ای در حال محو کردن مرز میان واقعیت و مجاز نیز هستند.

اما پیش از این، بازی‌های کامپیوتری به شکل و شمایل امروزی نبود. بازی‌ها ساده‌تر و ابتدایی‌تر از نسلی بود که طی این سال‌های گذشته پدید آمده‌اند. هر چند که آنها به پیچیدگی و عظمت نمونه‌های امروزی نبودند، اما به سهم خود لذتی وصف‌ناپذیر را به کاربران‌شان منتقل می‌کردند. نمونه‌ای خاطره‌انگیز و هیجان‌ساز از این بازی‌ها، بازی پین‌بال (Pinball) بود که توان سرگرم‌کردن ما را برای ساعت‌ها در خود نهان داشت.

حال امروز در تارنمای “آکرومارکت” قصد داریم برای زنده‌کردن یاد و خاطره آن روزها، طریقه ساخت ماشین پین‌بال را به شما آموزش دهیم. در ویدیویی که در بخش آموزشی بارگذاری کرده‌ایم، شیوه ساخت این ماشین، بصورت جزء به جزء آموزش داده می‌شود. شما نیز می‌توانید با ساخت این ماشین بازی، علاوه بر زنده کردن خاطرات گذشته، بچه‌های خانواده خود را سرگرم و شاد کنید.

بازی کامپیوتری-پین‌بال-Pinball-صفحه بازی

 

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم