ساخت دستگاه مته تیزکن

آموزش ساخت دستگاه مته تیزکن

ساخت دستگاه مته تیزکن

آموزش ساخت دستگاه مته تیزکن : اگر شما هم با وسایلی نظیر دریل جهت مصارف خانگی و یا حتی کارگاهی سر و کار دارید می‌دانید که در هنگام استفاده از این وسایل جهت سوراخ کاری ممکن است مته‌ای که استفاده می‌کنید کُند می‌شود و یا حتی ممکن است مته‌ی شما در حین کار دچار شکستگی شود .

در هنگام مواجه با این مشکل رویکرد شما نسبت به این موضوع چیست ؟ آیا سراغ خرید مته‌ای جدید می‌روید ؟ یا مثل مردمان ژاپن تا ذره‌ی آخر وسیله‌ای که دارید را استفاده می‌کنید ؟ چنانچه شما نیز به بازگرداندن وسایل کاری خود به چرخه‌ی کار علاقه مند هستید آموزش امروز تارنمای آکرومارکت را از دست ندهید .

در آموزش امروز در تارنمای آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه‌ی ساخت یک دستگاه مته تیزکن را آموزش دهیم تا بواسطه‌ی ساخت این دستگاه و استفاده از آن در منزل و یا کارگاه خود مته‌های کُند شده و یا شکسته شده‌ی خود را مجدداً به چرخه‌ی کار و استفاده برگردانید . با ما در تماشای این ویدیوی آموزشی همراه باشید .

توجه : در ساخت این آموزش زاویه تیز کردن مته بسیار با اهمیت می‌باشد ، شما می‌توانید زاویه مناسب تیز کردن مته را بوسیله‌ی یک مته تیز یا نو بدست آورید .

وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه مته تیزکن :

موتور 550 ، براکت موتور 550 ، سنگ سی بی ان ، کلید خاموش و روشن ، مبدل فرز انگشتی به موتور ، تخته چوبی ، بدنه سی دی پلیر کامپیوتر ( می توانید از سی دی پلیرهای از کار افتاده کامپیوتر استفاده نمایید ) ، پیچ و مهره

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.