ساخت پمپ کوچک آب

ساخت پمپ کوچک آب

ساخت پمپ کوچک آب

آموزش ساخت پمپ کوچک آب : امروزه با ورود اینترنت به زندگی انسان ، سر در آوردن از ساز و کار دستگاه‌ها دیگر امری عجیب و یا تخصصی نمی‌باشد . شما می‌توانید با مراجعه به اینترنت از ساز و کار هر دستگاهی که در بازار موجود می‌باشد اطلاع کسب کنید و یا حتی چنانچه قصد دارید خودتان آن محصول را بسازید قطعات مورد نیاز و استفاده شده را یادداشت نمایید و با تهیه آنها نسبت به ساخت محصول اقدام نمایید .

یکی از لذت‌های دنیای امروز در دسترس بودن منابع مختلف می‌باشد که بواسطه دسترس به منابع انسان قادر به ساخت انواع وسایل مورد نیاز خود می‌باشد . بطور مثال همین آموزش امروز تارنمای ما که به شما نحوه ساخت یک پمپ آب کوچک را نشان می‌دهد و تنها چیزی که می‌ماند فراهم کردن وسایل مورد نیاز و صرف کمی خلاقیت و پشتکار جهت ساخت یک پمپ کاربردی جذاب می‌باشد .
این مدل پمپ‌ها به دلیل سایز کوچک و عملکرد تقریبا بی صدای خود می‌توانید در موارد مختلفی مورد استفاده قرار گیرند . به نسبت سایز خود از مکش و پمپاژ مناسبی برخوردار بوده و می‌تواند یک وسیله‌ی کاربردی در امر آب رسانی‌های کوچک برای شما باشد .

وسایل مورد نیاز برای ساخت پمپ کوچک آب :

موتور دی سی 9 ولت ، سرنگ ، چسب ، باتری 9 ولت کتابی

امروز در تارنمای ساخت و خلاقیت در ساخت آکرومارکت سعی بر این داریم تا به شما همراهان همیشگی خود نحوه ساخت یک پمپ آب کوچک را در قالب یک ویدئوی آموزشی ارائه دهیم . با ما در تماشای این آموزش کاربردی همراه باشید .

ویدیوی آموزشی پیشنهادی : برای مشاهده آموزش ساخت پمپ آب قوی کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • نسترن پاسخ

    باسلام و درود جالب و آموزنده بود ،من یه وسیله میخوام آیا درست میکنید یه شیر خروجی که به یه مخزن ۳۰ لیتری وصل کنم برای خروج مایعات سنگین و غلیظ مثل شامپو یا رنگ مو

    شهریور 3, 1400 در 3:00 ب.ظ
  • حسین پاسخ

    سلام چرا لینک دانلود نمی گذارید؟؟

    اسفند 2, 1400 در 12:57 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.