ساخت یک فیجت متفاوت با ساده‌ترین ابزار

ساخت یک فیجت متفاوت با ساده‌ترین ابزار

حالا دیگر فیجت‌ها به یکی از محبوب‌ترین اسباب‌بازی‌ها در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. اسباب‌بازی که در دو کشور امریکا و روسیه، به شکل عجیبی مورد استقبال نوجوانان و جوانان واقع شده است. وسیله‌ای که می‌توان کاربرد آن را فراتر از یک مورد، در نظر گرفت. چرا که علاوه بر سرگرم‌ساختن به عنوان یک اسباب‌بازی، وسیله‌ای است که بسیاری بر آرامش‌بخش بودن آن نظر دارند. این دسته از افراد عقیده دارند که در دست گرفتن یک فیجت و بازی‌کردن با آن موجب از بین رفتن تنش و استرس و دمیدن آرامش در روح می‌شود. شاید هم دلیل مقبول واقع شدن فیجت‌ها در سراسر دنیا و فروش فوق‌العاده آنها، همین ویژگی آرام‌بخشی این اسباب‌بازی است. حالا با توجه به تمامی این دیدگاهی که مردم بویژه جوان‌ترها به این وسیله دارند، نظرتان در مورد ساخت یک فیجت متفاوت با ساده‌ترین ابزار چیست؟

امروزه با صنعتی شدن جوامع و رسوخ هرروزه و هر چه بیشتر برساخته‌های صنعتی در زندگی انسان‌های معاصر، شاید کمتر کسی به فکر ساخت نیازهای روزمره‌اش به دست خود بیافتد. البته که چنین روندی کاملا طبیعی و ناگزیر محسوب می‌شود. چراکه با فشرده شدن زندگی در عصر حاضر و کمبود زمان برای انجام کلیه فعالیت‌های روزمره، طراحی و ساخت وسیله‌های مورد نیازمان نه به لحاظ اقتصادی به صرفه است و نه به لحاظ زمانی. چرا که همه وسیله‌ها را می‌توان در کم‌ترین زمان ممکن با مناسب‌ترین قیمت‌ها تهیه کرد. اما در این میان هستند کسانی که فارغ از هزینه‌ها و زمان، ساختن وسایل مورد نیازشان را با دستان خود نه تنها یک فعالیت تفریحی می‌دانند، بلکه بواسطه این دست از فعالیت‌ها به نوعی از آرامش روحی و روانی دست پیدا می‌کنند. حال فکر کنید چنین فعالیتی، ساخت وسیله‌ای باشد که کار کردن با آن موجب آرامش و آسایش روحی شما شود. منظور ساخت یک فیجت متفاوت با ساده‌ترین ابزار است. چه نتیجه درخشانی پدید خواهد آمد.

اگر پست‌های پیشین بارگذاری شده در تارنمای “اکرومارکت” را مرور کنید، به نمونه‌هایی برخواهید خورد که شیوه ساخت چند نمونه فیجت اسپینر را آموزش می‌دهند. ویدیوهایی که به دلیل استقبال از جانب شما کاربران گرامی سایت، بگونه‌ای آینه تمام‌نمای علایق شما نیز محسوب می‌شوند. از اینرو، به دلیل مقبول واقع شدن آموزش ساخت فیجت‌ها در نزد شما، یک بار دیگر بر آنیم که روش ساخت یک فیجت متفاوت را آموزش دهیم. پس با ما همراه شوید و روش ساخت یک فیجت متفاوت با ساده‌ترین ابزار را نظاره‌گر باشید.

ساخت یک فیجت متفاوت با ساده‌ترین ابزار-ساخت فیجت اسپینر-اسباب‌بازی-تمرکز-آرامش روحی-Making Fidget Spiner

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم