ساخت اجاق با قوطی کنسرو

طبیعت‌گردی- ابزار-اجاق-قابل‌حمل-قوطی‌کنسرو

ساخت اجاق با قوطی کنسرو

طبیعت‌گردی و کوه‌نوردی یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌ها و ورزش‌ها میان مردم است. بسیاری از ما زمانی را در میان روزهای فراغت‌مان غنیمت شمرده و با دوستان و یا خانواده به آغوش طبیعت پناه می‌بریم. اما از آنجا که انجام هرگونه فعالیتی نیازمند ابزار و ادوات خاص و ویژه می‌باشد، طبیعت‌گردی نیز به مجموعه‌ای از وسایل بستگی دارد.

یکی از مهم‌ترین ابزاری که برای هر شخص کوه‌نورد و طبیعت‌گرد حیاتی است، وسیله‌ای برای غذا پختن است. به همراه داشتن یک اجاق کوچک و قابل حمل، نیازی است که نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. علاوه بر این همه ما به خطراتی که روشن کردن آتش در طبیعت بدون در اختیارداشتن وسایل و رعایت نکات ایمنی به همراه دارد، آگاهیم.از اینرو در اختیار داشتن یک اجاق مناسب، اقدامی است که با دغدغه‌های زیست محیطی نیز هم‌سوست.

از اینرو در پست آموزشی امروز تارنمای “آکرومارکت” شیوه ساخت یک اجاق خوراک‌پزی کوچک را با استفاده از قوطی کنسرو، به شما آموزش می‌دهیم. بی‌تردید شما نیز تابحال به این نکته پی برده‌اید که ساخت این دست از وسایل با زباله‌های مثل قوطی کنسرو، تا چه حد به پاکسازی طبیعت و محیط زیست ما کمک می‌کند.

طبیعت‌گردی- ابزار-اجاق-قابل‌حمل-قوطی‌کنسرو

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم