ساخت ماکت مسلسل مقوایی

ساخت ماکت مسلسل مقوایی

بی‌تردید سینما رویایی‌ترین دست‌آوردی است که بشر تا کنون به جهان هنر معرفی کرده است. هنری که به سبب طراحی و ساخت ذهنیات بشری و تصویر در عالم واقع، خیال‌پردازان و رویاسازان را شیفته و واله خود ساخته است. بواسطه سینما، بی‌کرانه‌ترین سرزمین‌ها نیز به زیر پای آدمی درنوردیده شده است. حالا دیگر هنر هفتم با مجهزشدن به جدیدترین فناوری‌های روز نه تنها به جهان‌های بیگانه پای نهاده است که محال‌‌ها را نیز ممکن ساخته است. بگونه‌ای که این روزها کمتر رویایی را می‌توان تصور نمود که به کمک ابزار سینما رنگ عینیت نگرفته باشد. اما آنچه که بسیاری از نوجوانان و جوانان را به شیوه‌ای دیگر دلبسته تاریکی سالن‌های سینما و جهان افتاده بر پرده نقره‌ای نموده است، ابرقهرمانانی است که با نمایش اعمال خارق‌العاده و محال‌ترین افعال، نه تنها صلح را به جهان هدیه می‌کنند که با هجوم به قلب عشاق سینما، بسیاری از آنها را فتح کرده‌اند. قهرمانان و ابرقهرمانانی مجهز به عجیب‌ترین و قدرتمندترین سلاح‌هایی که عطش جوانان در به دست گرفتن‌شان را در شعله‌های آتش خود افزون می‌کنند. شاید ساخت ماکت مسلسل مقوایی، از جنس همان‌ها که در دستان ابرقهرمان‌ها می‌بینیم، مقداری از این عطش را سرد کرده و حس هم‌ذات‌پنداری با این فراانسان‌ها را به ما هدیه نمایند.

اگر شما نیز جزو آن دسته از همراهان همیشگی ما هستید، بی‌تردید با پست‌هایی که پیش از این طریقه ساخت چند نمونه تفنگ اسباب‌بازی را به خلاقانه‌ترین شکل ممکن آموزش می‌دهند، آشنا شده‌اید. تفنگ‌هایی که هر چند مواد اولیه‌شان را ساده‌ترین ابزار مثل کاغذ و مقوا تشکیل داده‌اند، اما بواسطه دقت و خلاقیت اعمال‌شده در طراحی و ساخت‌شان، احساسی متفاوت از یک ماکت اسباب‌بازی را به شما انتقال می‌دهند. احساسی که با ساخت ماکت مسلسل مقوایی نیز پدید می‌آید.

در ادامه مجموعه پست‌هایی که در آنها شیوه ساخت خلاقانه‌ترین اسباب‌بازی‌ها آموزش داده می‌شوند، برای پست آموزشی امروز تارنمای “اکرومارکت” شیوه ساخت ماکت مسلسل مقوایی را در قالب ویدیویی کامل و پر از جزئیات، در نظر گرفته‌ایم. با ساختن این ماکت و شلیک‌کردن پیاپی، به تجربه‌ای بی‌بدیل در ساخت انواع ماکت‌ها و اسباب‌بازی‌ها دست خواهید یافت.

پی‌نوشت: از آنجا که سلامتی و تندرستی شما همراهان همیشگی و دوستان ثابت‌قدم “آکرومارکت” بر هر چیزی مقدم است، از شما صمیمانه تقاضا داریم در صورت ساخت ماکت مسلسل مقوایی پیشنهادی، حداکثر دقت را در استفاده از اسباب‌بازی ساخته شده و مراقبت را از وجود نازنین‌تان، به خرج دهید.

ساخت ماکت مسلسل مقوایی-اسلحه-تفنگ-تیربار-اسباب‌بازی-کاردستی-بازیچه

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.