دستگاه لمینت بساز

دستگاه لمینت بساز

دستگاه لمینت بساز

دستگاه لمینت / کاردستی : حتما تا به امروز درباره‎‌ی حافظی که برای شق و رق نشان دادن و محافظت از کاغذ ، مقوا و … به گوشتان خورده است . این حافظ که استفاده گسترده‌ای در امورات مختلف امروزی ما دارد نامش چیزی نیست جز لمینت . اصطلاحا به فرآیند کشیدن روکش به روی هر سطحی لمینت می گویند که آن را می‌توان یکی از بهترین و متداول‌ترین پوشش‌ها جهت محافظت از چاپ در دنیای امروزی به حساب می‌آید . در صنعت چاپ امروزی یک لایه‌ی نازک از جنس پلاستیک را که می‌تواند یک رو یا دو روی کاغذ را بپوشاند لمینت کردن می گویند. لمینت‌ها در ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شوند که که با واحد میکرون سنجیده می‌شوند هر چه عدد میکرون بالاتر باشد لایه‌ی پلاستیکی ضخیم‌تر و هر چه عدد میکرون پایین‌تر باشد لایه‌ی پلاستیکی سبک تری خواهد بود. به لمینت های میکرون پایین اصطلاحا در ایران به آن سلفون هم می گویند .

دستگاه لمینت بساز

این آموزش جذاب را از دست ندهید : دستگاه اسلایسر سیب زمینی بسازیم

ساخت کاردستی : لمینت را می‌توان به سه دسته‌ی لمینت گرم ( در این نوع لمینت قسمت پشت و روی کار با لمینت پوشیده می‌شود ) ، لمینت سرد ( که فقط یک روی کار با لمینت پوشیده می‌شود و عموما در مصارف شاسی کشی و … استفاده می‌گردد ) و لمینت مخصوص ( که روی آن سر و زیر آن گرم میباشد و عموما در استندهای نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد و جزو پرطرفدارترین نوع لمینت نیز می‌باشد ) دسته بندی می‌شوند .
اما تفاوت لمینت گرم و سرد در چیست ؟ در چسباندن لمینت گرم عملیات چسبندگی وقتی اعمال می‌شود که به آن حرارت و گرما وارد کنیم اما دسته‌ی سرد آن به خودی خود نیز قابلیت چسبندگی دارد و نیاز به حرارت و یا عنصر خاص دیگری برای عملیات چسبندگی نمی‌باشد .

کاردستی : حال شما اگر سری به بازار فروش این دستگاه جذاب بزنید متوجه قیمت سرسام آور این محصول شگفت انگیز می‌شوید . اگر بگوئیم با یک صدم قیمت این دستگاه می‌توانید آن را در منزل و با خلاقیت خود بسازید گزاف نگفتیم . شما می‌توانید به راحتی و تامین چند قطعه الکترونیکی و رباتیک با مشاهده ویدئوی آموزشی زیر برای خود یک دستگاه لمینت رومیزی جذاب بسازید و خودتان را از صرف هزینه برای لمینت کردن کارت و دیگر وسایل راحت کنید و از کاردستی خود لذت ببرید .

این آموزش جذاب را از دست ندهید : دستگاه اعصاب سنج

دستگاه لمینت بساز

وسایل مورد نیاز کاردستی برای ساخت یک دستگاه لمینت

کارتُن – فوم – سیم – لوله فلزی – پنبه – آرمیچر – سوئیچ خاموش و روشن

برای ورود به صفحه‌ی فروشگاه آکرومارکت کلیک کنید

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (3)

  • موسوی پاسخ

    عالی

    شهریور 4, 1399 در 10:46 ب.ظ
  • Hojjat پاسخ

    دوست عزیز اولاً متریال رو کامل ننوشتید ، بعدش در مورد انجام و نصب انقدر سریع و پشت هم هست که آدم گیج می‌شه، الان این سیم و آون کاغذ و پنبه و لوله و اینها جنسشون از چیه ، و چطور گرما باعث سوختن اونا نمیشه ، و در آخر چقدر برق (چند وات و آمپر ) نیازه . بسیار گنگ و نامفهوم بود . شما فقط دانلود می کنید و میزارید اما تو یوتیوب و اینستاگرام توضیح سازنده و همینطور نوشته زیر فیلم برای انجام کار گذاشته می‌شه . کارهای کپی پیستی زیاد جالب نیستن

    آبان 1, 1399 در 6:34 ب.ظ
    • آکرومارکت پاسخ

      سلام ممنون از شما دوست عزیز بخاطر پیام دادن ، واقعیت ایه که ماهم کارای کپی پیست رو دوست نداریم اما دوست داریم ویدئوهای آموزشی که قابل دسترسی برای دیگران نیست به هر علتی ، در دسترس شون قرار بدیم – برای اینکار داریم هزینه سرور شخصی میدیم ، این حجم از ویدئو ها رو داریم آپلود میکنیم روی سرور خودمون که اجاره ای هست – چون آپلود کردنش روی سایت آپارات بجز اینکه کلیک و بازدید آپارات رو بالا می بره برای ماهیچ سودی نداره آپارات یه بک لینک حتی آن فالو به ما نمیده حالا هزینه ی ترافیک و … بماند – آپارات کاملا انحصاری فقط برای خودش کار میکنه، کاربرا برای سایتش محتوای رایگان تولید میکنن در صورتی که هیچ سودی برای کاربرا نداره – در رابطه با اینکه فرمودید یوتیوب واقع لینک اصلی سازنده توضیح میدن درباره کارشون باید عرض کنم که اینطور نیست
      https://www.youtube.com/watch?v=nQhB_QdEivI
      این لینک اصلی از ویدئوی سازنده دقیقا همین رو منتشر کرده که ما کپی کردیم هیچ توضیحی وجود نداره – باید عرض کنم خدمت شما دوست گرامی که هدف از انتشار این نوع ویدئو ها ساخت و آموزش بصورت ” واو به واو ” و اصطلاحا “هلو بپر تو گلو” نیست . بلکه آشنایی با نحوه ی کار و بکارگیری قوه ی خلاقیت سازنده و علاقه مندان است. در واقع کسی که علاقه منده به ساخت ، باید با تماشای ویدئو با سیستم و کارکرد دستگاه آشنا بشه و با کمی تحقیق و جستجو با خلاقیت خودش شروع به ساختن کنه .
      بازهم بخاطر اینکه مارو از نظرات خوبتون بی نصیب نمیذارید سپاسگزاریم.

      آبان 2, 1399 در 9:47 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم