ساخت دسته‌کلید با ریسمان پاراکورد

ساخت دسته‌کلید با ریسمان پاراکورد-زیورآلات-دسته‌کلید-طناب پارکورد-کوهنوردی-صخره‌نوردی-کاردستی-بافت

ساخت دسته‌کلید با ریسمان پاراکورد

اگر اهل ورزش و کوهنوردی باشید، البته از نوع حرفه‌ای و کاربلدش، بی‌تردید با ابزار و ادوات مربوط به این رشته ورزشی آشنا هستید. ابزار و ادواتی که برای انجام این رشته ورزشی در حالتی کاملا ایمن و سلامت، لازم و ضروری می‌نمایند. چرا که کوهنوردی هم مثل همه فعالیت‌های ورزشی به وسایل خاص خود نیاز دارد. حال اینکه کوهنوردی به دلیل قرارگرفتن در شرایط سخت و خطرآفرین بدون مجهز بودن به این ابزار، باعث ایجاد حوادثی حتی مرگ‌بار خواهد شد. یکی از مهمترین این وسایل، طناب پاراکورد است. شاید بتوان گفت تنها در صورت تجربه کوهنوردی حرفه‌ای است که به ضرورت وجود این ریسمان پی خواهید برد. با مطالعه سرگذشت کوهنوردان حرفه‌ای به موراردی برخواهید خورد که طناب پاراکورد، جان آنها را نجات داده است. اما نکته جالب در مورد این وسیله، کاربرد آن در مواردی کاملا متفاوت است. مواردی مثل ساخت دسته‌کلید با ریسمان پاراکورد.

این روزها دیدگاه کلی نسبت به دست‌سازه‌ها و زیورآلات و ابزار زینتی، دچار تغییرات گسترده‌ای شده است. بگونه‌ای که هر روزه شاهد خلق ایده‌ها و وسایلی هستیم که اگر در سال‌های گذشته در معرض دید قرار می‌گرفتند، موجب حیرت و شگفتی بسیاری می‌شدند. چرا که این دست از وسایل در گذشته، معمولا با موادی ساخته می‌شدند که مشخصا برای این امور طراحی و تولید شده بودند. در اصل تنها کاربرد این مواد کاملا از پیش مشخص بوده و بکار گرفته می‌شد. اما حالا بسیاری از مواد و وسایل را مشاهده می‌کنید که در بسیاری از امور مورد استفاده قرار می‌گیرند. درست مثل طناب پارکورد که کاربرد اصلی آن در کوهنوردی و صخره‌نوردی است. اما با کمی خلاقیت در بسیاری زمینه‌های دیگر نیز استفاده می‌شود. مثل ساخت دسته‌کلید با ریسمان پاراکورد.

تنها کافی است کمی به گذشته برگردید و پست‌های آموزشی را که در تارنمای “آکرومارکت” بارگذاری شده‌اند را مرور کنید. نمونه‌هایی مثل ساخت دست‌بند و گردنبند با استفاده از طناب پاراکورد. حال به دلیل زیبایی این قبیل از دست‌سازه‌ها و همچنین هزینه کم آنها، تصمیم گرفته‌ایم پست آموزشی امروز را نیز به آموزش ساخت نمونه‌ای دیگر اختصاص دهیم. ساخت دسته‌کلید با ریسمان پاراکورد.

ساخت دسته‌کلید با ریسمان پاراکورد-زیورآلات-دسته‌کلید-طناب پارکورد-کوهنوردی-صخره‌نوردی-کاردستی-بافت

اشتراک گذاری پست

دیدگاه (2)

  • فاطمه پاسخ

    لطفا لینک دانلود بزارید دانلود کنیم ، چون همش باید فیلمو جلو عقب کنیم ، سخته

    اردیبهشت 4, 1399 در 6:14 ب.ظ
  • نفس پاسخ

    فاطمه جان روی ویدئو انگشتتو نگه دار یه صفحه میاد روی بارگیری بزن?

    تیر 23, 1399 در 9:08 ب.ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم