ساخت سبد کاغذی با استفاده از تکنیک اریگامی

سبدکاغذی-روزنامه باطله-بافتن-اریگامی-وسایل خانه-بازیافت-محیط زیست

ساخت سبد کاغذی با استفاده از تکنیک اریگامی

همه می‌دانیم، روزنامه را می‌توان اولین وسیله خبرپراکنی در تاریخ تمدن بشری می‌توان نام برد. روزگاری که خبری از رادیو، تلویزیون و اینترنت نبود، روزنامه تنها دریچه‌ای بود که انسان‌های جهان متمدن به وسیله آن به جهان و اتفاقات پراکنده در گستره آن می‌نگریستند. اما کاربرد روزنامه‌ها به خبرپراکنی و کسب اطلاعات منتهی نمی‌شود. چرا که روزنامه برخلاف کتاب، بعد از خوانده شدن و گذشتن از تاریخ مندرج بر روی آن، برچسب باطله خورده و به عنوان روزنامه تاریخ گذشته محسوب می‌شود. درست همین جاست که با ساخت سبد کاغذی از روزنامه‌های باطله می‌توان کاربرد وسایل استفاده شده را دوچندان کرد.

برای همه ما روزنامه‌های باطله، بهترین وسیله برای پاک کردن سطوح براق و صیقلی مثل شیشه به شمار می‌روند. البته برخی از روزنامه‌ها هم هستند که از همان ابتدای چاپ، باطله محسوب شده و تنها کارایی‌شان به پاک کردن شیشه‌ها محدود می‌شود. بگونه‌ای که نیازی به مطالعه‌شان هم نیست. اما در هر صورت، بهترین وسیله برای ساخت سبد کاغذی است.

اما باز هم باید بدانیم که کاربرد روزنامه‌های باطله به پاک کردن سطوح منتهی نمی‌شود. چرا که از روزنامه‌های می‌توان وسایلی ساخت و مورد استفاده قرار داد. تنها کافی‌است ذره‌ای از قدرت خلاقه‌تان را بکار گیرید و نقشه‌ای برای ساخت یک وسیله ضروری و مورد احتیاج‌تان را طراحی کنید.

اگر از همراهان همیشگی ما در تارنمای “اکرومارکت” هستید، پیش از این به نمونه‌هایی بر خورده‌اید که در آنها روش ساخت چند نمونه وسیله کاربردی را با استفاده از روزنامه باطله آموزش می‌دهند. یادآوری این نکته خالی از لطف نیست که استفاده از روزنامه‌های باطله در طراحی و ساخت وسایل ضروری نه تنها ما را از داشتن مجموعه‌ای از ابزار و وسایل بهره‎‌مند می‌کند، که جالب‌تر از این، ساخت اینگونه از ادوات کاغذی موجب بازیافت زباله‌های کاغذی و پاکسازی محیط زیست از زباله‌ها می‌شود. به همین دلیل است که در میان مجموعه پست‌های آموزشی سایت، تعدای را به این موضوع اختصاص داده‌ایم. مثل امروز که ویدیویی را در بخش آموزشی بارگذاری کرده‌ایم که در آن شیوه طراحی و ساخت سبد کاغذی زیبا را با استفاده از روزنامه باطله آموزش می‌دهد. پس روزنامه‌های باطله اطراف‌تان را جمع کرده و شروع به کار کنید.

ساخت سبد کاغذی-روزنامه باطله-بافتن-اریگامی-وسایل خانه-بازیافت-محیط زیست

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.


توجه :با عرض تبریک سال نو ، سفارشات ثبت شده پس از تاریخ ۲۶ اسفند ماه به ترتیب اولویت از تاریخ 14 فروردین ماه ۱۴۰3 ارسال خواهند شد.
این رویه برای تمامی سفارشات صادق می باشد.
مجموعه آکرومارکت سالی سرشار از برکت ، سلامتی و شادی را برای شما عزیزان آرزومند است.

پشتیبانی تلگرام
از صبوری شما سپاسگزاریم